Jump to content

Wie wordt de man in GTA 4?


maikel jonson

Recommended Posts

ben zwaar beniewd naar wie de hoofdspeler word in gta4

ik laat julie eens een naam verzinne kun hem laten zien nog beter

aan julie het woord

Bewerkt: door Matiscus
Link to comment
Delen op andere websites

Pietjepluk? Doornroosje? Superman? Maneater? Marioanaman? Drugsventje? Politieman? T-Rex? Man? Mevrouw? Het achtereind van een varken? Een kip zonder kop (of met :))? Victor Lance? Batman? Harry Potter (Balkendende kan ook)? Wouter de klos? Mark Putten? Jan Papparazzi? The Godfather? Opa? Oma? Papa? Mama? Spiderman? Mario, Wario, Luigi? Het leugen van Lognes?

Al met al, het zullen niet zulke rare namen worden als hierboven. Waarschijnlijk een doodnormale naam en die crimineel is.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk je weet het helemal niet hoe die gaat heten maar je kan wel jezelf afvragen.. hoe die personage zal zijn... een Drugs dealer? of een crimineel? ik denk dat de hoofdpersoon in GTAIV of GTA4 een soort iemand is die heel moeilijk zijn leven heeft gehad en dat ie zijn neus in verkeerde zaken steekt zoals durgsdeal en dat soort slechte zaken waarop je naar een slechte pad gaat... zo denk ik dat de hoofdpersonage zal zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien niemand van ons in de toekomst kan kijken is dit nogal onnodig . Wacht eerst nou nog maar eens op iets waardoor we iedergeval nog iets van het spel afweten . Dit kun je amper goed raden . Verder Verteld mijn gevoel me dat rockstar . Dit keer misschien iets van een mix tussen toni cip... en tommy V. . Dat is mijn gedachte . Helaas voor mij Zal dit denk ik wel niet gebeuren :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

hoofdpersoon van GTA4 word zeker geen neger denk ik. het heeft ook niks met de andere GTA's te maken die al uit zijn. dit heeft rockstar zelf gezegt. de triology {3, vice city, san andreas} sluiten we af en we beginnen aan een nieuw verhaal. dus het kan iedereen zijn behalve iemand die te maken heeft met de vorige GTA's.

mvg,

markps3fanman

Link to comment
Delen op andere websites

Een blanke met zwart haar. Heeft problemen met de maffia, of is daar juist lid van. Naam? Iets Italiaans ^_^

Daar ben ik het mee eens, een Italiaanse Mafia is altijd leuk om in te spelen.....

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou mij wel leuk lijken dat het een soort hele slimme iemand is net zoals bij PrisonBreak ''Michael Scofield'' die ene met al die tatto's op zijn rug en armen het zou ook leuk zijn dat je juist uit de gevangenis vlucht met behulp van iemand en dat ze zo snel mogenlijk naar het vliegveld moet gaan dat er een auto klaar staat en je rent er naar toe je gaat zelf rijden en dat er iemand in zit die de politie kapot knalt met een AK of een Uzi en dat je zo snel mogenlijk naar het vliegveld moet nou en dan ben je er stappen ze snel in de vliegtuig en ze vliegen naar de nieuwe stad (GTAIV) dus het zou wel leuk zijn als het een slimme personage is net zoals Michael Scofield uit PrisonBreak.

------------------------------------

pbbim8.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...