Jump to content

Wie wordt de man in GTA 4?


maikel jonson

Recommended Posts

Vicenzo Anadolini

8)

Een Italiaan geboren in Napels die in de pizza bussiness zit met zijn oom.

Wanneer zijn oom wordt vermoord omdat hij geen "protection money" wil betalen moet Vicenzo Napels ontvluchten omdat hij te veel gezien heeft.

Zo komt hij in Zwitserland terecht, hij heeft gezworen om zijn oom te wreken en zal terugkeren, hij stapt zelf in de onderwereld en gaat werken voor de Russische maffia, zo komt hij in Istanboel terecht om een grote deal af te sluiten met de Turkse maffia, hij moet met een cargo schip van uit de haven in Istanboel tot in Marseille geraken om zo het Europese vaste land in te kunnen nemen met het witte poeder(coke)

Hij gaat zo een rijk uitbouwen gebasseerd in Frankrijk en uiteindelijk gaat hij de Napelse maffia uitmoorden 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Pietjepluk? Doornroosje? Superman? Maneater? Marioanaman? Drugsventje? Politieman? T-Rex? Man? Mevrouw? Het achtereind van een varken? Een kip zonder kop (of met :) )? Victor Lance? Batman? Harry Potter (Balkendende kan ook)? Wouter de klos? Mark Putten? Jan Papparazzi? The Godfather? Opa? Oma? Papa? Mama? Spiderman? Mario, Wario, Luigi? Het leugen van Lognes?

Al met al, het zullen niet zulke rare namen worden als hierboven. Waarschijnlijk een doodnormale naam en die crimineel is.

haha lol! :schater: anyway, R* zei dat GTAIV anders zou worden dan de voorgaande delen (net als dat GTA3 anders was dan GTA2), maar ik weet zeker dat of ze verzinnen een nieuw gastje, of je kan je eigen character maken (wat ik erg leuk zou vinden, en dan ook je eigen stem inspreken enzo ;) ).
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik gok op Claude Speed...

Meschien laat R* zien wat er na dat schot op het einde van gta3 is gebeurd...

Zijn nog veel geheimen over hem...

Bewerkt: door erterer0
Link to comment
Delen op andere websites

Beetje onnodig topic . Ja moet eerst wachten tot er iedergeval wat bekend is over het spel . En dan de personage's . Anders kan ik wel zeggen dat het de kaale achterneef van tommy verceti word :ch: ( Ja echt :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Cees van Flodder!

>>> Door VforV: Hou het even serieus, wil je! :duh:<<<

>>> Door VforV: Topic gesloten. Wie het hoofdpersonage zal worden zullen we wel op tijd en stond weten. In iedere geval zal het iemand nieuw zijn. :slotje:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...