Jump to content

99 procent


marginaaltje

Recommended Posts

:? kan iemand eens kijken wat ik nog altijd niet gedaan heb want ik heb mijn stats gechecked en gedubbelchecked maar ik vind het echt niet. Ik heb nog steeds maar 99%. Ik heb geen mods/cheats gebruikt. Moest je het vinden zou je het dan zo snel mogelijk kunnen zeggen aub?

danku :-(

GTAVCsf4.b

Link to comment
Delen op andere websites

zeer hard bedankt ;)

en?

Hebt ge het al gevonden of kan er anders iemand anders eens zien aub? :t

Ik ben echt al gefrustreerd. :?

kan er iemand een 100% uitgespeelde opzetten zodat ik misschien ook eens zelf kan zien aub?

danku

>>> Door NandroDavids: Dubbelposten is niet toegestaan, tripleposten al helemaal niet, en 4 posts op rij vind ik toch echt te ver gaan...samengevoegd dus :puh:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

zeer hard bedankt ;)

en?

Hebt ge het al gevonden of kan er anders iemand anders eens zien aub? :t

Ik ben echt al gefrustreerd. :?

kan er iemand een 100% uitgespeelde opzetten zodat ik misschien ook eens zelf kan zien aub?

danku

>>> Door NandroDavids: Dubbelposten is niet toegestaan, tripleposten al helemaal niet, en 4 posts op rij vind ik toch echt te ver gaan...samengevoegd dus :puh:<<<

Hier is mij 100% savegame

helemaal zelf gedaan zonder cheats/trainers etc. Ik kijk ook wel ff voor je wat je nog moet ;)

hij zit in de bijlage

Link to comment
Delen op andere websites

:? kan iemand eens kijken wat ik nog altijd niet gedaan heb want ik heb mijn stats gechecked en gedubbelchecked maar ik vind het echt niet. Ik heb nog steeds maar 99%. Ik heb geen mods/cheats gebruikt. Moest je het vinden zou je het dan zo snel mogelijk kunnen zeggen aub?

danku :-(

Ik denk dat je de 'shooting range' nog niet gehaald hebt. Dat is bij meer mensen het probleem. Deze staat niet bij de stats en checklist, maar is wel nodig. Je hebt een score van minstens 45 nodig. Dat is het laatste procentje.

Je vind de shooting range in Ammu-Nation in Downtown. Het is waar je de missie 'The Shootist' hebt gedaan voor Phil Cassidy hebt gedaan.

Succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...