Dennizzzz Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 De missie up and away lukt me niet word telkus doodgeschote weet iemand wat ik moet doen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 (bewerkt) Ga eerst een armor kopen in de ammu-nation en een goed wapen. Als je naar die helikopter toe gaat moet je de hele tijd goed rond je kijken als er geen mannetjes zijn. Als je bij die helikopter bent moet je eerst 2 andere helikopters vernietigen. Ga daarna in de helikopter en vlieg naar de wagen die je moet meenemen naar Aircraft Graveyard. Bewerkt: 14 november 2004 door Lennert Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathmagic Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 De missie up and away lukt me niet word telkus doodgeschote weet iemand wat ik moet doen??? ga gewoon ff je Jetpack hale en zweef naar de heli toe. heb ik toch gedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 hebk ik ook al gebropeerd, en dan komen die 2 andere heli's en dan moet je naar dat machinegeweer lopen, maar er schiet iets of iemand op me met een rocket launcher, het komt niet van de heli's maar kweet niet wat het is! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 Ik denk dat, dat het mannetje is wat naast die machine geweer staat. Hij verschuild zich vaak(bij mij in ieder geval wel) Nog 1 tip, wat je ook kan doen is: pak een vliegtuig van het vliegveld :rolleyes: en probeer zo hoog mogelijk te komen en als je boven het militair terrein vliegt spring je eruit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 10 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 december 2004 (bewerkt) pak heat seeking rocket launcher ( en natuurlijk armor helemaal vol)en, ak47 of m4 en een jetpack, en direct naar het helicopter platform vliegen vanaf de zuidkant, en zo laag mogelijk dat de mannetjes met die rocketlaunchers je niet raken schiet eerst die mannetjes dood, en gerbruik dan de heet seeking rocket launcher om de helicopters te vernietigen Als je dit volgt moet je het wel kunnen halen Bewerkt: 10 december 2004 door zerocooll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 Slotje waren al topics van , en je je vraag is beantwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2004 maar deze missie is geen storyline missie? want ik kan nu al end of the line spelen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.