Gta Ripper Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 Het lijkt me duidelijk wat je moet doen... Toni nadat hij een Huurmoordenaar heeft vermoord: Kiss my ass dickhead. Reageren
M4X Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 (bewerkt) Gesprek tussen Salvatore Leone en Maria Latore (zijn vrouw die met meerdere mannen het bed deelt): Maria: Fuck You! Salvatore: Fuck you! In fact, everyone has Bewerkt: 22 december 2006 door M4X Reageren
Tunix Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Ook tussen Maria en Sal: Sal: 'I don't like used goods!' Hij zegt dat tijdens een ruzie. Vertaling: 'Ik hou niet van gebruikte goederen.' Omdat (zoals M4X ook zei) Maria het bed met meerdere mannen deelt Mvg, Tunix Reageren
DdJDean Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 (bewerkt) In de laatste Cutscene van de laatste missie dat is dus de Sicilian Gambit zegt Salvatore dat hij Uncle voor geen cent vertrouwt. Bewerkt: 24 december 2006 door Mr.Twente Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 24 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Een Diablo: I kill peoples who call me a girl. En als je hem onder schot houdt: I told you that you should not call me a girl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.