Jump to content

Burnout: Dominator

60000_1485553405

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Er is een nieuwe Burnout, namelijk Burnout: Dominator. Heb ik gelezen in OPM (Officieel Playstation Magazine). Even kort wat er staat: Een nieuwe Burnout-game voor Playstation 2 en PSP, en wat voor één. Burnout gaat terug naar zijn roots en lijkt wat meer richting hardcore gamers te rijden. Geen makkelijke gameplay meer, maar een bikkelharde test van je rijkunst. Online spelmodes en connectivity tussen Playstation 2 en PSP is er niet, maar de kern van deze game lijkt sterker dan ooit. Voor velen is Burnout 2 nog steeds de beste game, dus is het normaal dat Criterion (Criterion Studies is de ontwikkelaar van Burnout: Dominator) vooral daar zijn inspiratie gaat halen. Voor verdere info kan je OPM #63 van januari kopen. (Pagina 24 en 25).

Bewerkt: door †SAW†
Geplaatst:

Bedankt voor de info. Ikzelf heb Burnout 2 liggen en heb geen tijd gehad om de opvolgers te kunnen kopen, nu ik hoor dat hij moeilijker wordt ga ik even wat meer reviews kijken naar de cijfers. Burnout is een topgame, ze werden altijd al goed becijferd!

Geplaatst:

Zelf vind ik het ook een top game. Ik heb de meeste gewoon kapot gespeeld. Ik heb er zelf een controller aan verloren... Het was wel de moeite. :bier:

• 3 weken later...
Geplaatst:
De Dominator is dit niet zo'n zwarte auto met vlammen in Burnout Legends?

Dat is inderdaad die auto. :Y

Het lijkt me in ieder geval een mooi spel die ik waarschijnlijk ook wel een keer ga kopen. :)

Geplaatst:

Even offtopic gesproken (sorry daarvoor).

Is Officieel Playstation Magazine ook in België te koop? En om de hoeveel maanden/weken komt hij uit?

Bedankt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...