bus Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 hoe ga je online met gta op de pc???? Reageren
Wonga Geplaatst: 22 december 2006 Rapport Geplaatst: 22 december 2006 (bewerkt) hoe ga je online met gta op de pc???? Met Dit Leuke Programma, Installeer het. start het op druk op settings en zet je nickname goed Druk nu op Serverlist om een server te kiezen, of ga naar Quickconnect als je al een IP weet van een server. Veel Plezier. Groetjes Wonga Als het niet lukt mag je altijd een pb sturen Bewerkt: 22 december 2006 door Wonga Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 persoonlijk vind ik sa-mp veel beter. daarmee kun je veel meer naar mijn mening. je hebt hele leuke servers, zoals 'protect the president'. ik wil je piloot wel zijn je kunt er ook buiten een auto lopen, in tegenstelling tot mta. kijk eens op www.sa-mp.com Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.