Jump to content

Beeldscherm opnemen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

ik ben opzoek naar een Software waarmee ik mijn beeldscherm kan opnemen, alleen ik kan hem niet vinden.

in videoformaat, zonder reclame.

en waarmee ik ook het gedeelte kan kiezen wat hij moet filmen.

en het liefst ook dat ik geluid kan opnemen.

ik zou hier dankbaar voor zijn

Mvg.

Joshoon

Geplaatst:

Ik weet niet of je het voor 'games' wilt, want dan is grofweg alleen 'Fraps.com' de keuze en daar zit, als je niet betaald de befaamde reclame op. Dit kun je echter alleen maar gebruiken in games dus als je het bureaublad op wilt nemen, dan kun je grofweg alleen maar 'Snagit'. Je kunt hem persoonlijk uitproberen en dan kun je hem natuurlijk ergens anders vandaan halen bijvoorbeeld uit de winkel of je haalt hem van een betaalde website, maar het is in ieder geval een multifunctioneel programma waarmee je bepaalde stukken van je scherm op kunt nemen en uiteraard ook met het lokale geluid dat jouw computer op dat exacte moment gebruikt. Precies zoals jouw wensen op papier staan, ook wordt het opgeslagen in .AVI en dat is in elk videobewerkingsprogramma te bewerken, ook is het zo dat je de kwaliteit en het formaat ook zelf nog in kan stellen in Snagit. Ik zou zeggen ga het gewoon proberen en anders ga ik nog wel op zoek naar een ander programma. ^_^

Geplaatst:

je bent weer eens geweldig.

hij werkt perfect en bedankt.

op jou kan ik altijd rekenen :puh:

Mvg.

Joshoon :cya:

zet hier maar een slotje op dan :puh:

we zijn klaar hier :slotje:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...