Danosh Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 hoi, ik ben nieuw begonnen met multi theft auto(vice). Ik heb aleen een probleem. ik start het spel op, start game, start mta en zo maar als het spel geladen is, met die berischten van de dag enzo crashed mijn spel?? waarom? ik heb ook een foutmelding als iemand daar iets mee kan.. 0x000e004c voor de rest moet je maar vragen Groetjes Danosh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Negativ Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Hmm, heb je iets bewerkt in je Vice City ofzo, of auto's gedownload :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Verzet je game versie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danosh Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Ik heb geen auto's gedownload en hoezo, verzet je versie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Negativ Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Ja, 2 versie's 1.0 of 1.1 moet je ff proberen 1 van die 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 met die foutmelding kan je niks je hebt er miljoenen van en het is niet alleen voor het spel maar ook voor windows, ik heb dezelfde probleem als jou gehad maar hoe ik weer goed heb gemaakt ben ik helaas vergeten heb je wel de server en zo allemaal goed ingevuld misschien dat hij naar niet bestaande server zoekt waar door de spel niet geladen kan worden verder kan het zijn dat iets uit het spel niet goed zit daar door krijg je de fourmelding bij het laden want bij het laden checkt dat die alle mappen en dingen die hij tijdens het spelen nodig heeft en hij kapt er mee als iets niet goed zit. maar veel plezier als het nog gaat werken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danosh Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Nou dank jullie wel voor alle dingen die jullie alleemaal aan het vertellen waren. Het werkt nu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 Hoe heppie ut dan opgelost Ik heb het namelijk hiero ook Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 Verzet je game versie... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.