rdewit Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2006 (bewerkt) Nou ik heb stunts gedaan (13 om precies te zijn) daarmee ga ik een stunt movie maken het kan nog wel ff duren voordat hij uitkomt maar bekijk hier een trailer GTA Stunt Movie (Trailer)Je moet wel ff w88 voordat hij begint en hij kan af en toe ff blijven hangen dan moet je ff weer op play drukken Bewerkt: 23 december 2006 door rdewit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 30 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2006 Mooi filmpje, en leuke muziek (Als ik goed heb gekeken heb je een mod gebruikt en fraps Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerfragger Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 cool gemaakt zoals een boven zie all je volgens mij heb je stunt mod gebruikt met fraps 2.0 als ik me niet vergist en een vidoe editing programma maar wel vette gemaakt wil de volle verie wel hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 Leuk filmpje, maar wel heel erg kort. Er komen maar 2 stunts in voor, maarja, ik wacht graag af op je echte 'stunt movie''. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 Mooi filmpje, en leuke muziek (Als ik goed heb gekeken heb je een mod gebruikt en fraps Het heeft me nu weer tegen gewerkt (Dat betekend dat ik nu voor een maand GTA Vice City wil spelen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 Leuk filmpje, ik wacht al op de echte stunt movie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 11 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 11 januari 2007 Ik wacht ook op je echte stunt movie. Greetz, GTA Monster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.