Jump to content

Fifa 07 of need for speed carbon

Welke zou ik moeten  

37 leden hebben gestemd

1. 1. fifa07 of need for speed carbon

• Zeker fifa 07
      19
    • Zeker need for speed carbon
      17

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zit hier met een serieuse probleem ik kan niet kiezen tussen 2games dus daarom vraag ik raad aan de gamers van gtaforum

Greets Syfes

Geplaatst:

Ik zou gelijk simpelweg voor NFS Carbon kiezen ,want de game verkoopt goed, goeden graphics, valt veel te doen. Dus hiervoor hoef ik niet snel over natedenken. Maar het licht ook een beetje aan het feit dat ik van Car Tuning hou en voetbal afgreiselijk vind. :puh:

Rullez :t

Geplaatst:

http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=10263 :engel: .

Het hangt er van af waar jij van houdt. Als je van racen houdt moet je NFS: Carbon kopen, hou je meer van voetbal moet je Fifa '07 kopen. Bedenk dus wat je leuker vond aan vorige delen van beide delen, download een demo (Tip!) en bepaal wat je wilt.

Al moet je er wel aan denken dat er van beide genres veel betere spellen uit zijn. Zo noem ik PES 6, MC3 en ga zo maar door. Al is het wel handig als je de volgende keer vermeldt voor welke console je het spel zou willen kopen, dan kunnen wij goeie alternatieven noemen ;) .

Geplaatst:

Het ligt er inderdaad aan. Ik heb gestemnd op NFS Carbon, gewoon omdat het een veel beter spel is dan Fifa (en omdat ik niet van voetbal houd maar goed :engel: )

Het verkoopt inderdaad veel beter, maar als ik jou was zou ik ook nog naar andere spellen kijken, want er zijn veel leukere naar mijn mening. Of je spaart je geld op voor GTAIV ^_^

:cya:

Geplaatst:

ik zou zelf Fifa 2007 kiezen,

maar ik heb gestemt op NFS Carbon.

Omdat ja... hij beter verkoopt

En is msichien wel wat mooier.

maar ik heb hem zelf nog niet.

maar ik denk dat ik nog wel van plan ben hem te kopen ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ach, beide games hebben hun sterke en mindere kanten. Wat de vergelijking lastig maakt is dat het eigenlijk totaal verschillende games zijn, EA verdient er sowieso aan.

NFS Carbon

Ik zal niet gaan kijken naar verkoopcijfers, dat is al bij voorbaat vrij zinloos. Laat je leiden of je het een coole game vind. In mijn ogen is het dat ook, mooie auto's goede tuning mogelijkheden(zoals elk jaar) Wat nieuwe dingen zoals teammembers en het terugkomen van de politie en 'Speed-breackers' zoals in NFS Most Wanted. Voor het geval je geen NFS MS niet hebt gehad:

Speedbreakers zijn objecten in de stad die je kan afbreken, hierdoor onstaat er een wegversperring die je tegenstander uitschakeld(in het geval van de politie, in een race raakt je tegenstander alleen tot stilstand maar kan hij wel weer doorrijden) Dit kan tot hele leuke situatie's ontstaan, ik had een keer een stuk of 7 politie wagens achter me aan die de reden zich stuk voor stuk te pletter wat me een bounty(geld) van zo'n 30.000 opleverde(wat erg veel is)

Verder is NFS Carbon gewoon een hele leuke game maar heeft niet heel veel meer te bieden dan voorgangers MS en Underground 1 en 2. Daarnaast is de story-line vrij kort, ik heb de game in 2 weken uitgespeeld maar ik speelde lang niet elke dag. Verder zijn er nog wel wat extra dingen behalve de story-line: Ik ben de naam kwijt maar het komt er op neer dat je een soort van Challenges(uitdagingen) krijgt en je in verschillende categoriën Brons, Silver en Goud kan halen. Deze categoriën varieëren erg, van de standaart elementen zoals drifting en sprint tot 'pursuit' een element waarin je de politie van je af moet houden.

Kortom een aanrader maar wel eentje waar je ondanks de extra dingen die EA er in heeft gestopt niet erg lang zoet mee bent.

FIFA07

Een voetbalgame iets heel anders dus. Deze game biedt minder spanning en mogelijkheden dan NFS Carbon. Zoals vorig jaar is er weer een 15 jaar durende carriere mode en kun je deelnemen aan verschillende grote Europese competitie's en de kleinere binnen en buiten Europa. Nieuw is de Turkse competitie waar je met clubs als Galatasaray en Fenerbahçe een heel seizoen kunt spelen. Helaas is de Argentijnste competitie weer niet beschikbaar en vallen clubs als Riverplate in de categorie: 'Other'

Heel veel nieuws biedt de game dus opzich niet, er is wat aan de gameplay gewerkt: je kunt vanaf meer hoeken scoren en het voelt allemaal wat beter(je hebt niet meer het gevoel dat je nooit van heel ver kunt scoren omdat FIFA zo niet geprogrameerd is) Van heel ver scoren is trouwens duidelijk nu wel mogelijk, zelfs vanaf de middenstip al is dit niet gemakkelijk. Verder heb je dingen als het preciesie schot(C+D) waarmee je van ver veel gerichter en gecontroleerder kunt schieten. De gameplay is dus sterkt verandert, er zal alleen meer moeten gebeuren om FIFA op een echte simulatie te laten lijken.

Verder heb je goede online mogelijkheden, zoals ook voorgaande jaren. Er zijn steeds meer FIFA clans wat het aanschaffen van FIFA wel aantrekkelijk maakt.

Eindoordeel:

Beide games hebben vergeleken met hun voorgangers niet veel veranderingen, 2 typische EA games dus. Maar als je echt de keuze maakt ga dan voor FIFA, mischien niet zo spectaculair als NFS Carbon maar wel eentje waar je veel langer plezier van hebt. Daarnaast wil ik je nog meegeven dat FIFA 06 en NFS MS momenteel niet meer dan 20 euro kosten bij zaken als Bart Smith. Dus mischien kan je alnog een FIFA én een NFS kopen en dan ook nog voor minder geld. ^_^

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

voor wleke spelcomputer als het voor de psp is moet je fifa 07 kopen als het voor de ps2 is moet je nfs carbon kopen als het voor de pc is moet je nfs carbon kopen als het voor de x-box 360 moet je fifa 07 kopen zoo vind ik het

btw ik denk mij lnagste post op diet forum :bonk:

Geplaatst:

Ik weet niet voor welke console je hem wil kopen, maar ik hou het maar voor de PS2.

Als ik jou was zou ik eerst kijken naar demo's, want anders koop je er een en vind je hem helemaal niet leuk. Need For Speed Carbon vind je misschien wel leuk door het Driften. Ik weet niet zoveel van Need For Speed, maar meer van FIFA 2007. Je moet ook kijken naar het gerne dat je leuk vind. Je hebt voor de PS2 wel een Collectors Edition van Need For Speed Carbon, wat wel de moeite waard is. Nu zal ik het over FIFA 2007 hebben:

Het is heel erg vernieuwd in opzicht van FIFA 2006. EA heeft zijn best gedaan om FIFA 2007 echt als een schoonheid eruit te laten zien. En dat vind ik gelukt. Je kan nu geplaatse schoten lossen, en niet meer van:In het strafschop gebied en ik knal hem erin. Nee, je kan ook vanaf de middellijn scoren. FIFA is nu een echte concurent van PES. FIFA is echt dik vernieuwd. Je kan zelf ook naar reviews kijken op sites, dan weet je er ook meer van en dan kan je het beslissen. FIFA 2007 voor de PS2 vind ik beter dan de PC versie, maar dat is mijn mening. Als ik zou moeten kiezen, zou ik voor FIFA 2007 gaan, omdat die echt verbeterd is.

Veel success met kopen nog he!

Geplaatst:

Ik zou voor NFS gaan. FIFA wordt elk jaar verbeterd en vernieuwd, dus daar komt gewoon een vervolg op die er bijna hetzelfde uit ziet. NFS is iets eenmaligs en je weet niet wanneer de volgende uitkomt. Je moet kiezen wat jou het meeste ligt. Als je FIFA06 hebt zou ik niet voor FIFA07 gaan, heb je NFS:Most Wanted, zou ik niet meteen voor NFS:Carbon gaan.

Ik zou voor NFS gaan, puur omdat ik liever een racegame dan voetbalgame heb :duh:

Geplaatst:

Ik zou MFS Carbon nemen, Ik ben niet zo voor racegames, maar als je een echt realistisch(en met een hoge moeilijkheidsgraad) voetbalspel wil, neem dan PES6.....Het kost waarschijnlijk evenveel dan fifa, maar als je liever je tegenstanders 'een hoopje op dribbelt' neem dan fifa07.....

Geplaatst:

Allebei heb ik de games en ik zal daarom speciaal voor jouw even een kleine toelichting geven over beide games:

Fifa 07

Leuke en sfeervolle voetbal game, zeker een voetbal game voor de trouwe Fifa Fan. Fifa 07 is naar mijn mening ook de beste Fifa game ooit gemaakt. Soms wel eens wat onrealistische punten zoals het aantal keer dat de bal op de lat kan komen per wedstrijd maar verder een leuke voetbal game waar jij je zeker mee kan vermaken.

Need for speed Carbon

De nieuwste NFS van Electronic Arts verkoopt als een gek en dat kan je wel zien in de verkoop lijsten. En waarom? Al sla je me dood. De game is binnen een dag of 2 uit gespeeld als je een beetje goed door raced.

Carbon is alles behalve moeilijk te noemen. Wel een pluspunt zijn de graphics op de oudere consoles en voor al het pimpen van de auto's is weer een stukje beter dan in de vorige game.

Koop je Carbon dan doe je zeker geen miskoop maar als je lang wilt bezig zijn met een game en waar voor je geld wilt hebben dan zou ik voor Fifa 2007 gaan.

De keuze is natuurlijk ook extra moeilijk omdat beide games een geheel andere genre zijn.

Hopelijk heb je iets aan mijn menig,

Mocht je nog meer informatie willen hebben, ask me!

Succes, Blink

Geplaatst:

Ik zou zeker gaan voor Need for Speed Carbon. Simpelweg omdat het bij voetbalgames zo is, dat als je er een hebt, je ze allemaal wel kent. Maar bij de Need for Speed serie komt er bijna altijd wel iets nieuws.

Bovendien heb ik een hekel aan voetbalgames :puh:

Bijvoorbeeld: Ik had vroeger FIFA 2003 gekocht, en dat vond ik heel leuk.

2 jaar later kocht ik FIFA 2005, ik dacht dat het wel heel anders zou zijn. (Dat beloofde de verpakking.)

Maar niets is minder waar. Die game suckt echt.

Dus: NEED FOR SPEED!

Geplaatst:

ik had al gestemt op 2007 maar ik heb nu NFS Carbon.

en ik had beter op NFS kunnen stemmen, is veel mooier

dus ik kan weer eventjes vooruit met dat spel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...