v00 Geplaatst: 4 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2004 heey ... zijn er nog nieuwe versies van mta nieuwere bedoel ik ??? als je het weet dan hoor ik het wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jos2 Geplaatst: 5 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2004 De nieuwste nu is (nog steeds) MTA:VC 0.3. Volgens mij zijn ze al wel druk bezig met een nieuwere versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v00 Geplaatst: 5 maart 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2004 ok bedankt trouwens ... ik hoop dat er snel een nieuwe komt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jos2 Geplaatst: 5 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2004 Ja, ik ook! Hopelijk heeft de nieuwe weer mooie nieuwe dingen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 5 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2004 De nieuwste nu is (nog steeds) MTA:VC 0.3 Eigenlijk vc 0.3 R 2, het enige verschil is een radar update,want in de vorige had je nog weleens een probleemdat je iemand niet zag... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jos2 Geplaatst: 5 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2004 Ja, oke. Maar MTA:VC 0.3r2 hoort nog gewoon bij versie 3 hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 5 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2004 ja, ik weet. (zorry voor beetje onnodige post, maar ja) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v00 Geplaatst: 5 maart 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2004 yepZ boten hoop ik lekker aand de kant je vijand neer shieten :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 5 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2004 Binnen een maand komt een heel nieuw systeem uit van MTA! Daarmee worden mods en andere aanpassingen echt geblokkeerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v00 Geplaatst: 5 maart 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2004 hehe dat is best handig geen gezeik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.