gangsterworld Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 wie zijn dat ze staan wel tussen stats maar niet op de kaart zelf dus waar kan je die dan vinden of krijg je die nog met een missie ik zit al in las venturas :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 denise robinson:uit een fikkend huis redde:(na een missie krijgt ge die) michelle cannes:in rijschool(SF) helena wankstein:ammu-nation te blueberry,red country barbara schternvart:el quebrados (parkeerplaats) katie zhan:in avispa country club(SF) millie perkins:calligulla's place ik denk da je het nu ongeveer weet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 denise robinson:uit een fikkend huis redde:(na een missie krijgt ge die)michelle cannes:in rijschool(SF) helena wankstein:ammu-nation te blueberry,red country barbara schternvart:el quebrados (parkeerplaats) katie zhan:in avispa country club(SF) millie perkins:calligulla's place ik denk da je het nu ongeveer weet Ik heb de Rijschool pas gedaan toen ik heel het verhaal had uit gespeeld... Maar ik kreeg geen date of zo :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 (bewerkt) dan moet je toch checken op bovenstaande locaties Bewerkt: 14 november 2004 door gta-krc-lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 denise robinson:uit een fikkend huis redde:(na een missie krijgt ge die)michelle cannes:in rijschool(SF) helena wankstein:ammu-nation te blueberry,red country barbara schternvart:el quebrados (parkeerplaats) katie zhan:in avispa country club(SF) millie perkins:calligulla's place ik denk da je het nu ongeveer weet Ik heb de Rijschool pas gedaan toen ik heel het verhaal had uit gespeeld... Maar ik kreeg geen date of zo :huh: Ze staat daar binnen. Ik had haar alleen vermoord toen ik ging lessen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.