exa Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Als je alle Parachutes hebt gepakt, maar je wilt niet uit de Vliegtuig springen... dat je zelf wilt springen... Heb ik een Truuk voor! Spring uit het Vliegtuig, dan krijg je een Parachute, NIET open maken en probeer in het Water te vallen! Dan heb je je Parachute nog steeds als wapen!! Dus je kunt nu zelf met de helicopter of weet ik veel wat zelf eruit springen!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-krc-lover Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 haha goed gevonde! bedankt voor de tip!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 je kan ook gewoon het vliegtuig landu dan heb je hem ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Redbullcola Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 (bewerkt) cool, maar zo ver ben ik nog niet Bewerkt: 14 november 2004 door Redbullcola Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lepertum Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Als je alle Parachutes hebt gepakt, maar je wilt niet uit de Vliegtuig springen... dat je zelf wilt springen... Heb ik een Truuk voor!Spring uit het Vliegtuig, dan krijg je een Parachute, NIET open maken en probeer in het Water te vallen! Dan heb je je Parachute nog steeds als wapen!! Dus je kunt nu zelf met de helicopter of weet ik veel wat zelf eruit springen!! bedoel je als je met zo'n lijnvlucht vliegt? als je er uitspringt, krijg je dan zowieso een parachutte of had je hem al bij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
exa Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Dan krijg je "gratis" een parachute gelijk, zonder te pakken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
De Gta Master Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Had ik ook al ondekt ik wou so hoog mogelijk in het water x vallen had ik op eens een parashute Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.