Jump to content

Chamillionaire

Chamillionaire Goed Of Slecht  

24 leden hebben gestemd

1. 1. Wat Vinden jullie van Chamillionaire

• The Bomb
      5
    • Goede Dirty South Muziek
      3
    • Redelijk
      10
    • Kan beter
      0
    • slecht
      1
    • Slechtste wat ik ooit gehoord heb
      4

Recommended Posts

Geplaatst:

Er is niet voor niks het Grote Rap/HipHop Discussie Topic.. Er hoeven niet steeds nieuwe Topics aangemaakt te worden..

Geplaatst: (bewerkt)

Het is inderdaad wel Dirthy South, en hij kan héél erg goed rappen, maar; Hij word veel en veel te commercieël. Vooral I'm in love with my money enzo, dat is gewoon kut. Hij heeft veel talent, maar moet minder over geld enzo gaan rappen. Ik vind van die commerciele shit alleen Ridin' wel relaxx.

Edit: Dus ik heb gestemt op redelijk.

Bewerkt: door robertpsv
Geplaatst:

Goede Dirty South Muziek,

ik vind hem een goede rapper, goede liedjes.

Ik heb er enkele op m'n iPod staan.

XboxGta :cya:

Geplaatst:

Hij heeft veel talent, kijk maar naar The Mixtape Messiah of naar The Sound of Revenge, alleen hij brengt het niet goed door dat nummer Ridin' vind ik. Hij kan echt veel meer dan dat.

Geplaatst:
... alleen hij brengt het niet goed door dat nummer Ridin' vind ik.

Ridin' was volgens mij gewoon een publiciteits stunt. In ieder geval kende ik hem daarvoor niet echt. En als hij dan in de top 40 komt en rapt als commerciele rappers vinden veel dat leuk. In ieder geval zijn er genoeg mensen die naar wijvenmetdikketietenenveelgeld-muziek luisteren.

Geplaatst: (bewerkt)

Ja, maar als ie echte rapfans achter zich wil krijgen moet ie ophouden met die commerciele shit.

Bewerkt: door robertpsv
Geplaatst:

Het is wel zo, ik vind het jammer dat hij met Ridin' in Nederland bekend is geworden. Hij moet zich meer op de straat richten zoals hij eerst deed. Nu krijg je al die 12 jarige rijke kindjes die naar hem gaan luisteren, en dan stopt hij met ''echte'' rap omdat dat die kleine kindjes niet interesseert en gaat hij net als 50 cent worden. Ali B is daar echt en goed voorbeeld van, eerst was het nog gewoon en straat rapper en moet je hem nu zien. :t

Geplaatst:

Niet echt een keer naar geluisterd, alleen Ridin' Dirty, en die vond ik niet te pruimen. Ik hoop dat zijn andere nummers beter zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...