Gtaboy107 Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Hoi, ik was met RS-modder op MSN aan het praten en ik typte iets van /lock ofzo en toen viel MSN weg. Als ik nu op Windows Live Messenger open, wil hij zich NIET openen. Hoe kan ik hem WEL weer openen? Reageren
Die-hard Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 /lock Lijkt me een commando voor msn plus. Heb je een raar icoontje beneden in je taakbalk erbij gekregen? Klik daar eens dubbel op. Want er is een lock functie in + waardoor er een raar icoontje bijkomt, voor als je bv. op school zit om msn te verbergen. Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2006 /lock Lijkt me een commando voor msn plus. Heb je een raar icoontje beneden in je taakbalk erbij gekregen? Klik daar eens dubbel op. Want er is een lock functie in + waardoor er een raar icoontje bijkomt, voor als je bv. op school zit om msn te verbergen. Dank, het is verholpen! Ik zie dat wel vaker. Reageren
joshoon Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 dat is trouwens het zelfde als CTRL + SPATIE dan verbergt hij ook Reageren
Thundercover Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 dat is trouwens het zelfde als CTRL + SPATIEdan verbergt hij ook Tenzij je bij de instellingen van MSN+ die toetsen combinatie hebt veranderd natuurlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.