Jump to content

Savegames uploaden en gebruiken

Recommended Posts

Geplaatst:

kunnen jullie mij helpen? ik heb 2 savegames geupload van hier en meteen in mijn GTA SA Userfiles gezet maar als ik ze nu wil spelen moet ik helemaal overnieuwe beginnen :S kunnen jullie mij plz plz helpen >?

Geplaatst: (bewerkt)

Klik

Dat is een topic erover. Waarschijnlijk probeer je versie 1 savegame met versie 2 te spelen of andersom.

Bewerkt: door Koen-
Geplaatst: (bewerkt)
kunnen jullie mij helpen? ik heb 2 savegames geupload van hier en meteen in mijn GTA SA Userfiles gezet maar als ik ze nu wil spelen moet ik helemaal overnieuwe beginnen :S kunnen jullie mij plz plz helpen >?

Je hebt vast een V2 Savegame gedownload terwijl jouw spel een V1 is. In dit topic is meer te lezen over de mogelijkheden wat betreft V1 en V2. Het is toch mogelijk om de savegame te starten, ik zet hieronder neer hoe dat moet. Ik raad je toch aan om een V1 Savegame te downloaden aangezien dit een stuk simpeler en handiger is. Mocht er van de door jouw uitgekozen Savegame geen V1 Savegame bestaan kan je wel de uitleg hieronder gebruiken. Veel succes erbij!

Savegame's doen (jij hebt V1) voor een ander die V2 heeft.

Als je spel is uitgevallen en jij hebt V1, dan weet je dat de aanvrager V2 heeft. Hier is een stappenplan hoe je makkelijk en snel savegame's voor iemand die V2 heeft kunt doen.

Benodigdheiden:

* Mains.scm en script.img van V2. download

* Sa_id_convert.exe. download

1) Maak altijd een backup van je Main.scm en script.img. Voordat je je eigen bestanden verwijderd.

2) Plaats nu de main.scm en script.img van V2.

3) Download de savegame van het persoon, waarvoor je een savegame zou doen.

4) Start het spel, laad de saveame en haal de missie.

5) Save het spel.

6) Plaats het bestand sa_id_convert.exe in San Andreas User Files (Mijn documenten).

7) Sleep de savegame die je net gehaald hebt in dat bestand. Druk daarna op <Retrun>. Nu staat er een .bak file. Nu kun je de savegame uploaden (de savegame, dus de .b file, niet de .bak file.

Bewerkt: door Advancegta
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...