DeathPenalty Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Gisteren ging ik weer ff GTA SA spelen, en volgens mij zag ik heel snel een UFO voorbijvliegen. Ik stond voor mijn huis, bij de vliegschool in de woestijn (waar je missies voor Toreno en ook 2 keer voor The Truth moet doen) 1 Zorg dat je net hebt geload terwijl je bij dat huis staan, en blijf staan zoals 'ie is geload. 2 Draai je camera ong. 20 graden naar links 3 Om 3:00 S'nachts zag ik heel snel toen een UFO voorbij vliegen Het lijkt me heel sterk als het niet zo was.. En srry, heb geen screen, maar ik verzin het niet. Zou iemand kunnen proberen dit te bevestigen?
Moonbeam Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Ik weet niet wat je zag of beweert maar er zijn geen UFO's in San Andreas, wel zijn er mods op dit forum die topics over UFO's sluiten Er valt niets te bevestigen als het niet kan ben ik bang. Mvg, Moonbeam
Nuke[NL] Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Als je een lichtgevend bolletje dat een witte streep achterliet zag, dan heb je gewoon een verkeersvliegtuig gezien
Ophion Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Ik weet niet wat je zag of beweert maar er zijn geen UFO's in San Andreas, wel zijn er mods op dit forum die topics over UFO's sluiten Er valt niets te bevestigen als het niet kan ben ik bang. Mvg, Moonbeam Agree
gta dylan Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 die bollen zijn geen vliegtuigen. want ik heb er al eens met een hydra bij gevlogen. dus die bollen zijn geen vliegtuigen.
Nuke[NL] Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 die bollen zijn geen vliegtuigen.want ik heb er al eens met een hydra bij gevlogen. dus die bollen zijn geen vliegtuigen. Nee dat weet ik, het zijn ook geen vliegtuigen. Alleen lijken het vanaf de grond overvliegende verkeersvliegtuigen, en dat moeten ze ook net voorstellen
[Xplode] Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Die bollen zijn photo oppurtunities, moet je maar eens met je camera op richten. Dus ik denk dat je dat gezien hebt .
Moonbeam Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 In de desert zijn geen foto locaties! En nergens in San Andreas zijn UFO's, wat je ook denkt te zien... Mvg, Moonbeam
$NeoSyp$ Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 maar vooruit, ik zal het vanmiddag voor je proberen
raymondoo Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 hij heeft het zelfde als mij geprobeert met de hydra ik kwam er niet bij en ik kan het niet fotografeeren dan verdwijnt hij en shieten werkt ook niet
Velaro Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Hmpf.. Rockstar heeft bevestigd dat er geen onrealistische dingen in San Andreas zitten. Onder die categorie vallen dus ook UFO's, evenals grote monsters. Waarschijnlijk is het gewoon een lichteffect of een vliegtuigeffect dat Rockstar er heeft ingestopt.
diamond Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 maar rokstar zij toch en bevestigde toch ook al dat er geen ufo in dat spel was of heb ik dat nu fout
Moonbeam Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Geplaatst: 26 december 2006 Nee, je zit niet fout; Rockstar heeft inderdaad bevestigd dat er géén UFO's in het spel zitten.
$NeoSyp$ Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 dat klopt. de grote ee is waarschijnlijk gewoon een of ander geheim steegje met een groot bord waarop R* staat...
Koen729 Geplaatst: 27 december 2006 Rapport Geplaatst: 27 december 2006 dat klopt. de grote ee is waarschijnlijk gewoon een of ander geheim steegje met een groot bord waarop R* staat... Denk niet dat dát de grote EE is...
Recommended Posts