Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Naar mijn weten is dat helaas niet mogelijk zonder dat je daarvoor een ARMAX CD gebuikt; dit is een CD waar diverse dingen opzitten die het mogelijk maken om gegevens van de PC naar de PS2 te versturen, maar helaas is dat zonder die CD niet mogelijk, want deze foto's staan alleen op de Memory card en zijn in een ander formaat dan dat wij die kennen van de PS2; dus ik geef je niet heel veel kans. Sorry! :N

:? waarom zitten er dan usb poorten in???
Dat is voor de PS2- artikelen zoals de webcam voor de Eyetoy games, maar daar kan je geen gegevens zelf opzetten, want die staan op de memory card! ;) Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Ik heb nog een vraag: zou het misschien mogelijk zijn dat je dit met de PS3 wel gaat kunnen eenmaal hij uit is?

Geplaatst:
Ik heb nog een vraag: zou het misschien mogelijk zijn dat je dit met de PS3 wel gaat kunnen eenmaal hij uit is?

Ik denk het wel. Omdat je harde schijven/USB-sticks/ect. op de PS3 kan aansluiten en daar ook savegames op kan slaan. Als je het medium waarop jij je gegevens hebt opgeslagen met je PC in verbinding bent kan je er mee doen wat je wilt!

Geplaatst: (bewerkt)
Naar mijn weten is dat helaas niet mogelijk zonder dat je daarvoor een ARMAX CD gebuikt; dit is een CD waar diverse dingen opzitten die het mogelijk maken om gegevens van de PC naar de PS2 te versturen, maar helaas is dat zonder die CD niet mogelijk, want deze foto's staan alleen op de Memory card en zijn in een ander formaat dan dat wij die kennen van de PS2; dus ik geef je niet heel veel kans. Sorry! :N
:? waarom zitten er dan usb poorten in???
Ook met de ARMAX CD is het niet mogenlijk om foto's van de PS2 over te zetten omdat opgeslagen foto's met de PS2 verwerkt zit IN de savegame op de memory card v/d PS2. Het is wel mogenlijk om 'n savegame van de memory card op een USB-stick te zetten met ARMAX. Maar dan is het volgens mij niet mogenlijk om uit die savegame de foto's te halen, mede ook omdat armax de savegame comprimeert op het moment dat het wordt overgezet op 'n USB-stick.

succes 8)

Edit: Bedankt Preddy je hebt ook mij hiermee 'n dienst bewezen _O_

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...