60 Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 ik heb need for speed 2 op de pc maar ben mijn boekje kwijt en daar achter op stond de entire code/ sleutelwoord ofzo. nou mijn vraag weet iemand de sleutel/ding en kan je hem posten??? gr 60 cent
Ice Banana Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Is dat niet tegen de regels? Op andere fora vragen ze het ook en daar word het toppic per direkt gesloten! Kijk nog eens heel goed waar je boekje ligt,onder kasten ofzo,onder boeken,onder tapijten... Wie zoekt die vindt! IB
Warrior Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 dit klint een beetje alsof jij het gedwonload hebt en geen code kan vinden op het internet maargoed zoals hier boven me wordt gezegd goed zoeken
GTA-Sheep Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Inderdaad. We doen hier niet aan seriecodes, hoe legaal de vraag ook misschien is. We kunnen namelijk niet van afstand zien of je het spel daadwerkelijk gekocht hebt en nemen dus geen enkel risico . Topic gesloten...
Recommended Posts