Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden, ben nu bij end of the line en de missie opzich vind ik niet moeilijk, maar in de achtervolging kan ik niet achter de brandweerauto komen, omdat ie dan steeds sneller gaat. Met als gevolg dat sweet steeds dood gaat. Ik wil deze missie niet door anderen uit laten spelen. Zijn er misschien tips?

Grtz Léon-San Andreas

Geplaatst:

ik snij altijd stukken af en dan ineens kom ik naast de brandweer auto te rijden en springt sweet in de auto en dan drive-y doen en de missy is klaar en oow ja wel het eind filmpje zien he wel gaaf filmpje

gr 60 cent :sigaar:

Geplaatst: (bewerkt)
Beste leden, ben nu bij end of the line en de missie opzich vind ik niet moeilijk, maar in de achtervolging kan ik niet achter de brandweerauto komen, omdat ie dan steeds sneller gaat. Met als gevolg dat sweet steeds dood gaat. Ik wil deze missie niet door anderen uit laten spelen. Zijn er misschien tips?

Grtz Léon-San Andreas

Dat is voor veel mensen een moeilijk stuk. Je bent gelukkig niet de enige die hier problemen mee heeft. ;) Iig mooi dat je het eerste stuk wel haalde.

Maar nu ontopic: Als je achter de brandweerwagen aan rijdt, is het vooral zaak jezelf in te houden. In het wilde weg gas geven en als een debiel scheuren zal niet helpen. Rem goed voor de bochten, en kijk hoe de brandweerwagen erdoorheen gaat, dan zie je ongeveer hoe je moet rijden. Ga niet als een debiel-zonder-remmen de bocht in. Als je goed remt voor een bocht, zal je er ook beter uit komen. Als er dan een recht stuk komt, zal jouw auto (Een Feltzer) een stuk sneller zijn dan de brandweerwagen.

Op het moment dat Sweet op je auto moet springen, heb je een recht stuk. Daar kun je dus flink gas geven, en zal je er vlak achter kunnen rijden.

Dat is het enige wat ik er over kan zeggen: Let er vooral op dat je niet te hard door de bochten scheurt.

Kijk anders ook even bij deze missie op >deze pagina van Wikigta<.

Succes! :)

Bewerkt: door Flying Dutchman

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...