GTAVCSFreak Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Hey allemaal meestal ben ik niet in dit foum maar nu ik op WikiGTA heb gekeken bij LCS dacht ik:Ik ga hem kopen!!. Dus mijn vraag aan jullie (Voor degene die hem hebben) zal ik hem kopen? En dan wil ik er eerlijk antwoordt op... Bedankt helemaal tof!!!! GTAVCSFreak
60 Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 nou,ik heb hem en ben er erg trots op ik speel het regelmatig en vind hem echt heel gaaf ,maar de meesten valt het af na een tijdje (zeggen ze) maar de spelen die anderen saai en langdurig vinden vind ik jiust leuk met andere woorden ik vind hem leuk en raad hem je echt aan : gr 60 cent
GTAVCSFreak Geplaatst: 23 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2006 nou,ik heb hem en ben er erg trots op ik speel het regelmatig en vind hem echt heel gaaf ,maar de meesten valt het af na een tijdje (zeggen ze) maar de spelen die anderen saai en langdurig vinden vind ik jiust leuk met andere woorden ik vind hem leuk en raad hem je echt aan : gr 60 cent ...Heel erg bedankt voor je post nu denk ik dat je me overtuigd hebt... Ik denk dat ik mijn moeder lief ga aankijken Echt waar bedankt... GTAVCSFreak Het klopt 60 cent je hebt me overtuigd ik heb hem besteld en komt donderdag thuis heel heel bedankt namens mij en ik geloof je dat het een tof spel is...Bedankt... GTAVCSFreak >>> Door VforV: Posts samengevoegd. Gelieve niet te dubbelposten!<<<
Recommended Posts