master414 Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 (bewerkt) Ik speelde altijd mta vroeger maar heb me computer moeten formateren. Dus ik wou het weer verder gaan spelen, daarvoor moest ik me drivers updaten want anders kreeg ik een hangend blauw/grijs beeld. Trouwens zonder het updaten van me drivers deed GTA:SA wel maar zonder MTA. Na het updaten van me drivers (Ati Radeon 9200), als ik gta sa/mta opstart zie ik maar 1/4 deel van het spel dus zeg maar de linker boven hoek. Wat kan ik hieraan doen? Bewerkt: 23 december 2006 door master414 Reageren
DaBeast Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Probeer de map 'GTA San Andreas User Files' te verwijderen. Zodat de instellingen weg zijn. En San Andreas terug een nieuwe map aanmaakt en de standaart instellingen gebruikt. Als dat niet lukt, kan je ook nog altijd een vorige versie downloaden van je drivers. Het kan zijn dat de nieuwste niet goed meer compatible zijn met je grafische kaart. Dit kan je gemakkelijk op Google vinden. Als dat nog niet zou lukken, zou ik gewoon San Andreas eens opnieuw instaleren. Als het dan nog niet lukt, kan het zijn dat je video kaart stuk is of hij niet meer goed funnctioneerd. Je kan je PC stofvrij maken, en dan kijken als alle kabeltjes nog goed vast zitten. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
master414 Geplaatst: 24 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Bedankt Het heeft gewerkt, ik moest me Gta user files verwijderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.