AlexdeJong123 Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2006 (bewerkt) Ik weet niet of jullie het weten! Iedereen zei dat je maar health 200 kan hebben? Ik denk het Wat ik deed? - ging bij een hoer langs ( met auto ) - ging in de bosjes - keek naar de health meter en opeens 225 health? kijk maar eens naar deze screenshot bij bijlage Bewerkt: 23 december 2006 door AlexdeJong123 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2006 Klopt, wisten we al. Het gaat van je geld af, en komt er bij je health bij op. Als je nu een health-pickup pak, gaat het weer terug naar 200. Maar we wisten dit inderdaad al. Normaal heb je 100 health Na voltooien pizza-missie 150 Na voltooien 100% krijg je 200 Een hoer in je auto geeft +25, ongeacht hoe hoog het is. Ik meen nog ooit iets te horen over een health van 250, maar hoe weet ik niet helemaal precies meer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AlexdeJong123 Geplaatst: 24 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2006 keej Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
feike Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 wat is dat voor een mod met die combines???? die lijkt mij wel vet! :klap: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 wat is dat voor een mod met die combines???? die lijkt mij wel vet! :klap: Ik weet niet waar je het over hebt, maar in dit topic gaat het niet over een mod. Het is zo dat je in het spel een maximale health van 225 kunt halen. Zoals Baffie al zei: Als je de pizzamissies doet (tot level 10) krijg je een maximale health van 150. Nadat je het hele spel voor 100% uitgespeeld hebt krijg je een maximale health van 200. Als je dan ook nog een prostitue in je auto laat stappen en naar een rustig plekje rijdt, zal je health langzaam 25 omhoog gaan, dus doe je dat nadat je de 100% hebt gehaald, kun je in totaal 225 health halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 (bewerkt) Ik weet niet of jullie het weten!Iedereen zei dat je maar health 200 kan hebben? Ik denk het Wat ik deed? - ging bij een hoer langs ( met auto ) - ging in de bosjes - keek naar de health meter en opeens 225 health? kijk maar eens naar deze screenshot bij bijlage wat is dat voor een mod met die combines???? die lijkt mij wel vet! :klap: Hij bedoelt die Combine Harvesters in het plaatje... Bewerkt: 4 januari 2007 door VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 Kan je dan ook 250 krijgen door nog een hoer in je auto te laten stappen? En 300? Enz enz? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 4 januari 2007 Dat lukt niet... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gansdar Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 hoe kom je dan aan zo hoer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 Wachten tot je er één ziet en dan toeteren. Ze loopt dan naar je auto toe en dan praat ze met je en stapt in. Heb geduld! Het gesprek kan soms lang duren... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2007 hoe kom je dan aan zo hoer Wachten tot je er één ziet en dan toeteren. Ze loopt dan naar je auto toe en dan praat ze met je en stapt in. Heb geduld! Het gesprek kan soms lang duren... Nog een kleine toevoeging op de post van VWO-er: Dit kan alleen in de avonduren. Overdag zie je niet zo gauw een vrouw rondlopen die voor een kleine vergoeding wat aan je health kan doen. Probeer het ongeveer vanaf 22.00 uur en dan moet het wel lukken. Je herkent ze uiteraard aan de uitdagende kleding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 7 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2007 ze zijn de meest irritante hoeren die ik ken uit de GTA serie, want vaak lullen ze eerst wat bij je autoraampje en lopen dan gewoon door Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2007 Dat ligt er maar net aan waar je in rijd. Is je auto helemaal naar de filistijnen, dan wil ze er natuurlijk niet in. Neem gewoon een luxe bolide, zoals een Infernus of een Banshee, dan lukt het makelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lamborghini2006 Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2007 ik geloof het niet dat je 225 kan krijgen... ik heb pizza boy gedaan en mijn health is nu 150... maar als ik naar een hoertje ga dan word me health gewoon 125!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Monster Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 15 april 2007 Je healte naar 250 krijgen is mogelijk met 'mission-mods', met het 'Tommy's Privates Islands' krijg je 255 healte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.