Jump to content

Eindejaarssportquiz 2006

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Met toestemming van sportmoderator NandroDavids organiseer ik de "grote" eindejaarssportquiz.

In de quiz stel ik 30 vragen (die elk ook soms wel 3 vragen bevatten).

Ik heb de quiz gemiddeld tot redelijk moeilijk gemaakt. Voor sommige vragen zal je niets moeten nadenken, bij anderen zullen (hoop ik dan toch ;) ) je hersenen kraken :puh: Hangt uiteraard ook vanaf in welke sport je geïntreseerd bent.

De quiz is uiteindelijk geïndigd op 65 punten. Elk antwoord in een vraag bestond uit 1 punt.

Enkel de vraag over Hawk-Eye stond op 3 punten :)

De Uitslag:

1. HerrieM 62/65

2. M@rt!n 55/65

3. NandroDavids 54/65

4. Preddy 49/65

5. Colonel Cortez 46/65

6. Ikkes 42/65

7. Samshine 17/65

8. Jensbrikman 4/65

Nadat HerrieM eerder dit jaar al de Sportkenners van NandroDavids won, wint hij nu ook deze Eindejaarssportquiz en mag hij zich terecht de grootste sportmens van het GTAforum noemen :)

Voor de 2de plaats was het zeer nipt, maar het was dan toch M@rt!n die met 1 puntje voorsprong het zilver wegnam voor sportmoderator NandroDavids.

Een zeer mooi podium!

de 5de, 6de en 7de plaats lagen ook allemaal dicht bij elkaar met scores in de 40, allesbehalve slecht dus!

Samshine en Jensbrikman deden het wat minder goed, maar ze deden toch mee.

En deelnemen blijft toch belangrijker dan winnen ;)

De antwoorden zal ik in een andere post plaatsen zodat jullie kunnen zien waar je een slippertje gemaakt hebt :D

Aan alle deelnemers een bedankje :) en vast en zeker tot volgend jaar ;)

Bewerkt: door demontventoux
Geplaatst:

Uiteraard doe ik mee. Wegens fraudegevoeligheid kon ik het afgelopen jaar moeilijk meedoen aan Sportkenners, maar dit keer ben ik van de partij :Y

Edit >> Vergeet ik het topic vast te plakken. Bij deze alsnog gedaan ;)

Geplaatst:

Ik wil wel wat tegenstand bieden. Jammer genoeg kon ik niet echt goed meedoen aan Sportkenners. Dus ik wil graag meedoen met de Eindejaarssportquiz 2006.

Geplaatst:

Zo,

de inschrijvingen zijn afgerond. 13 heb ik er binnen gekregen, bedankt!!

Iedereen heeft nu zijn vragenlijst via PM ontvangen en krijgt nu tot 31 december 20.00h de tijd om alle vragen op te lossen en via PM terug te sturen naar mij.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...