The Detonator Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2006 Als je volgens mij om de 10 Red Ballons haal dan krijg je een wapen ofzo.. bij je save house maar welk savehouse en waar want ik kan die wapens niet vinden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2006 (bewerkt) Deze wapens krijg je bij mij weten achteraan 'The Clymenus Suite' langs het water en naast je garage bij 'The Compound' Je moet natuurlijk 10 red balloons geschoten hebben Bewerkt: 23 december 2006 door Blizz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2006 (bewerkt) Als je volgens mij om de 10 Red Ballons haal dan krijg je een wapen ofzo.. bij je save house maar welk savehouse en waar want ik kan die wapens niet vinden! Om de 10 stukgeschoten 'Red Balloons' krijg je een beloning in de vorm van een wapen. Bij elk Save-House komen ze te liggen. Bij '101 Bayshore Avenue' liggen ze achter het huis. Bij 'The Compound' komen ze naast de garage te liggen. Ze liggen tegen de muur van de garage en de houten wal aan de "zee kant". Bij 'The Clymenus Suite' komen ze bij de steiger te liggen . Bewerkt: 24 december 2006 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T.Montana Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 Heej weet iemand waar red balloon 18 en 42 zitten want ik kan ze egt niet vinden... k ben er 3 dagen mee bezig geweest mar ik heb ze allebij niet kunnen vinden zou iemand mij kunnen helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Tuurlijk kan ik dat. Allereerst Red Balloon 42: voor deze Red Balloon heb je een helikopter nodig. Deze Red Balloon namelijk ín het gebouw te vinden. Vlieg maar eens omhoog; dan zie je dat in het gebouw een grote opening zit waar je met een helikopter in kan landen. De ballon zit hier tegen het plafond aan. Red Balloon 18 is te vinden onder de rand van het dak van Diaz' villa. Ga maar eens in de tuin staan, en kijk onder het zuid-westelijke punt van het dak, daar zul je deze Red Balloon aantreffen. Tip: in de eerste cutscene van de missie 'Farewell To Arms' die gegeven wordt door Gonzales zie je deze Red Balloon vrijwel meteen onder het dak zitten! Veel succes verder met je zoektocht naar de Red Balloons! Bewerkt: 26 december 2006 door Pietje II Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) Heejweet iemand waar red balloon 18 en 42 zitten want ik kan ze egt niet vinden... k ben er 3 dagen mee bezig geweest mar ik heb ze allebij niet kunnen vinden zou iemand mij kunnen helpen? Red Balloon 18 bevind zich aan de achterkant van Diaz zijn huis in VC, hij zit rechts boven bij het dak. Je zult dus eerst in de tuin moeten gaan staan. Over Red Balloon 42, hier zijn al vaker problemen mee geweest en deze zit dan ook aardig verborgen. Zorg dat je over een Helicopter beschikt en vlieg bij het gebouw waar de Balloon zich bevind omhoog. Cirkel een beetje rond het gebouw en je zult zonder al te veel moeite een 'ingang' treffen die door het midden van het gebouw loopt. Hierbinnen zul je deze Balloon dan ook vinden en kapot kunnen schieten. Nog heel veel succes en plezier met het zoeken van alle Red Balloons! Edit: Pietje II was me voor. Bewerkt: 26 december 2006 door Advancegta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T.Montana Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 ok thx allebij 18 heb k nou.. nog ff heli zoeken en op weg naar 42 uhh...kun jij eiglijk al wel ergens een heli vinden als je pas op 5.4% zit? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 (bewerkt) uhh...kun jij eiglijk al wel ergens een heli vinden als je pas op 5.4% zit? Neen, Heli's, boten en andere luchtvoertuigen komen pas beschikbaar na de missie 'From Zero to Hero'. Dan wordt namelijk het 2de eiland geunlockt. Bewerkt: 26 december 2006 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T.Montana Geplaatst: 26 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 december 2006 ok thx man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.