The Detonator Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Als je in bepaalde auto's rij sta er dat de compound die auto nodig heb ofzo.. maar waar zit die compound? Reageren
Advancegta Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 (bewerkt) Civel Asset Forfeiture is een bedrijf dat enkele voertuigen uit VCS wil bezitten. Op het moment dat je in een voertuig gaat waar de Civel Asset Forteiture naar op zoek is zul je dat linksbovenin kunnen zien. Ik heb een paar screens voor je gevonden waarop duiddelijk word waar je het kan vinden. Je zult de wagens en soms ook andere voertuigen dus naar de garage moeten brengen en dit is dan ook een vereiste voor de 100%. Ik zet hieronder een kaartje voor je neer waarop de locatie te zien is van dit bedrijf. Ook plaats ik een screen van de door jou beschreven situatie. Veel succes erbij! Bewerkt: 23 december 2006 door Advancegta Reageren
The Detonator Geplaatst: 23 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2006 oke dankjewel das alle info die ik nodig hadt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.