Jump to content

ik word gek

Recommended Posts

Geplaatst:

Semantic error in line 1: No Sense found

oftewel: Zou je iets uitgebreider kunnen zeggen wat je bedoelt, want hier kan ik niets van maken

Geplaatst: (bewerkt)

Kun je ons uitleggen waarom je dit topic opent. Ik snap er namelijk helemaal niets van.

Ook is de plek waar je het topic opent ongepast. Je kunt je topic veel beter openen in het modding hulp gedeelte. En als laatste: je topic naam is erg raar, niemand wordt hier wijzer van en het heeft waarschijnlijk weinig te maken met de inhoud van dit topic.

Editos: Whahahah, Patrick was me voor :puh:

Bewerkt: door Twenty Eyes
Geplaatst: (bewerkt)

Uit je andere 2 topic maak ik op dat je dus een auto wilt modden. En dan met een programma waarmee je zo een nieuwe auto hebt. Omdat dit helemaal niet makkelijk is(auto's maak je in 3DS Max 6, 7 of 8) en om daar mee om te gaan is heel veel oefening nodig. Daarnaast komen bij het maken van een auto heel veel dingen kijken, je zal b.v. een kapot model van de auto moeten maken.(zodat de auto ook er ook kapot uit ziet ingame als je 'm kapot maakt) En zo zou ik nog wel meer eventuele obstakels kunnen noemen.

Ik denk dat 't dus veel handiger is als je gewoon carmods download. Deze plaats je met MultiIMG(by Jarno) voor San Andreas. In deze tut staat beschreven hoe je dit kunt doen.

En hier zijn carmods te downloaden, even voor de duidelijkheid:

Carmods zijn niets anders dan de .DFF(die het model bevatten) en de .TXD(die de textures en de plaatsing ervan bevatten. Met bovenstaande tut leer je hoe je de DFF en TXD plaatst.(in feite gewoon verwisselen met een bestaande TXD en DFF)

Bewerkt: door Goliat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...