bus Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 (bewerkt) sorry ik houd op met modden het lukt me niet meer daarom wil ik aan alle ervaren modders vragen maak een deluxo uit vice city voor san andreas gewoon standaard want ik wil hem heel graag daarom vraag ik het ik begrijp modden doe je niet 1 2 3 maar het is mischien een leuke uitdaging en ik zou de gene die dit kunnen en willen alvast enorm willen bedanken en daarom mischien zullen de andere hem ook willen downloaden dus please hel me hier een voorbeeld ps die wielen maken hoe ze er uit zien niet uit en de mogelijkheid om te tunen hoefd ook nie en die spoiler hoefd ook niet Bewerkt: 23 december 2006 door bus Reageren
Goliat Geplaatst: 23 december 2006 Rapport Geplaatst: 23 december 2006 Nu begrijp ik je eindelijk, om een Deluxo voor San Andreas te maken moet je 'm simpelweg converteren en ook daar is een tut voor: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=18153 Geschreven door Matiscus die een tijd echt verslaafd is geweest aan 't converteren van voertuigen. Wat ik begrepen heb is dat je stopt met modden, mischien wil je nu je de tut kent het toch nog een keer proberen. Dus ik zou zeggen slaap er nog een nachtje over. Mocht 't zijn dat het modden je tot hier zit, laat mij dan de eer hebben om de Deluxo voor je te converteren. Reageren
Puma Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 (bewerkt) Wel eens van een punt (dat is dit: . ) gehoord en hoofdletters?! Inderdaad, zoals Goliat al zegt, kun je zelf die tutorial volgen en het zelf doen. Echter, als je even de moeite had genomen had je gezien dat je deze ook gewoon kunt downloaden, namelijk =>Hier<=. Volgende keer dus verder kijken dan je neus lang is. Succes, Grtz Puma. >>> Door Matiscus: Puma, ik ben blij dat jij mij zo vrijwillig steunt in het moderator zijn... maar deze hulp heb ik helaas niet nodig. Gelieve je moderator gedrag wat achter te houden! <<< Bewerkt: 24 december 2006 door Matiscus Reageren
Matiscus Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Ik ben nog steeds verslaafd aan auto's converteren... Ik kan wel eens de deluxo converteren naar San Andreas. Dat vraagt neit echt veel werk maar aangezien ik nog projecten lopen heb (ook auto's converteren en die eerst moeten afgewerkt worden) Kan het converteren wel een tijdje duren. Als je wat geduld hebt zie ik geen probleem en converteer ik gewoon die wagen voor je. Maar je zou best zelf eens die tutorial proberen mochten er nog vragen zijn over de tutorial dan mag je me altijd een PB sturen. En dan zal ik zo snel mogelijk antwoorden. Matiscus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.