De Gta Master Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Ik druk dan op Start en dan weer verder spelen dan gaat de garage by my altyd open .(als die normaal niet open gaat) werkt het by jou ook? tell me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 k zal het proberu heb er nl ook last van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 het werkt inderdaad dankje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 ik heb een ander probleem ik kom eigenlijkaltijd in mn garage maar ik kom niet in mijn autos bij the johnsin house (1e huis) weet iemand hoe ik dat op kan lossen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 heb ik ook last van maar ik weet nie of het met de tip daarbovu lukt bij de rest wel <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
riaz Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 november 2004 garage gaat bij mij altijd gelijk open en je auto pakken is wat moeilijker omdat het krap is als je er 2 hebt staan..dus ff friemelen en je zit in je auto Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.