HOWARD Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 (bewerkt) kan iemand mij helpen ik start gta sa op en ik zie een wit scherm dit vervaagd naar een ander wit scherm waarna het rockstar logo verschijnt en weer vervaagt naar een wit scherm daarna zie ik het opstart scherm maar kan de tekst niet lezen zijn gewoon balkjes zonder tekst ik heb het spel al een tijdje kunnen spelen en weet dat de eerste tekst dus voor het spel te straten is en klik dus op het eerste balkje waarna ik het tweede start scherm zie dat ook bestaat uit balkjes zonder tekst als ik daar op het bovenste balkje klik ( normaal is dit start new game) hoor ik de begin muziek maar valt de boel stil en meld mij dat er een fout is op 0x00000050 weet iemand waarom ik geen tekst meer kan lezen in de opstart schermen of kent iemand dit probleem ??? amd athlon 3400 1gb geheugen 512 mb videokaart ati radeon x1300 Bewerkt: 24 december 2006 door HOWARD Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Lastig probleem HOWARD. Ik heb gezocht met de zoekfunctie op wit scherm. Daaruit zijn deze resultaten gekomen. Spit dat even door, misschien heeft iemand een zelfde soort probleem gehad, en heeft dat kunnen oplossen met hulp van anderen. Dus, kijk het eerst even door, en als het allemaal echt niet leuk, heb ik ook nog wel wat tips die misschien zouden kunnen helpen. Ga naar Mijn Documenten -> GTA San Andreas User Files en verwijder daar het bestandje gta_sa.set. Zo worden alle opties gereset. Ik weet niet of het hier aan ligt, maar je kunt het proberen. Je kunt proberen San Andreas een keer opnieuw te installeren. Ga eens over je computer heen met allemaal van die schoonmaakprogrammaatjes als Ccleaner, AdAware en Hitman. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.