RobertSA Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Ik heb vaak genoeg ruzie met skinheads gehad omdat ze ruzie zochten met negers, ze zijn zo rascistisch als maar zijn kan. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) Slaat allemaal nergens op, die letters is gewoon van een bepaald logo dacht ik of een bepaald lettertype, net zoals het lettertype Diploma vaak bij hiphop wordt gebruikt. (Weet dit niet zeker). Maar waar slaat het op dat rood-wit-blauw rascistisch is? Echte skinheads zijn de niet racistishe (kijk maar eens naar het ontstaan van de Skinhead cultuur way back in the 60's) En ja wat is er racistish aan dat lettertype en rood wit blauw, voor het geval dat je het nog niet wist, Rood Wit Blauw zijn de kleuren van onze vlag, mag dat tegenwoordig ook al niet meer? in wat voor kleur moet het dan? beetje triest voorbeeld geef je hier, maar jij zal wel bij het ''Snel op de teentje's getrapt'' groepje horen die kom ik wel eens vaker tegen. Ik neem het juist voor je op slome Ik probeer te zeggen dat het nergens op slaat dat rood-wit-blauw kleuren zijn van skinheads/racisme. En so what als ik bij het ''Snel op de teentje's getrapt'' groepje hoor, ookal ben je géén racist (en dit moet je toegeven) moet je er niet raar van op kijken als je racist wordt genoemd of door buitenlanders/mensene van andere cultuur wordt gehaat/uitgescholden. Ookal ben je geen racist, je lokt het wel uit met je bomberjackje, kistjes en kale kop (weet niet of jij dit hebt maar lijkt me wel als je 'n skinhead bent). *EDIT: Robertpsv heeft gelijk, als we door de stad lopen (en een paar maten van mij zijn zwart), worden ze meteen al door die skinheadjes raar aangekeken en dan snappen ze echt niet waarom ze ruzie of klappen krijgen.. Zoals de concierge bij ons op school altijd zegt: Als je zo graag kisten aanwilt, ga dan naar het leger, kun je de hele dag lekker marcheren met die dingen aan.. Bewerkt: 18 maart 2007 door DaddyPimp Reageren
.Exorcist Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) Slaat allemaal nergens op, die letters is gewoon van een bepaald logo dacht ik of een bepaald lettertype, net zoals het lettertype Diploma vaak bij hiphop wordt gebruikt. (Weet dit niet zeker). Maar waar slaat het op dat rood-wit-blauw rascistisch is? Echte skinheads zijn de niet racistishe (kijk maar eens naar het ontstaan van de Skinhead cultuur way back in the 60's) En ja wat is er racistish aan dat lettertype en rood wit blauw, voor het geval dat je het nog niet wist, Rood Wit Blauw zijn de kleuren van onze vlag, mag dat tegenwoordig ook al niet meer? in wat voor kleur moet het dan? beetje triest voorbeeld geef je hier, maar jij zal wel bij het ''Snel op de teentje's getrapt'' groepje horen die kom ik wel eens vaker tegen. Ik neem het juist voor je op slome Ik probeer te zeggen dat het nergens op slaat dat rood-wit-blauw kleuren zijn van skinheads/racisme. En so what als ik bij het ''Snel op de teentje's getrapt'' groepje hoor, ookal ben je géén racist (en dit moet je toegeven) moet je er niet raar van op kijken als je racist wordt genoemd of door buitenlanders/mensene van andere cultuur wordt gehaat/uitgescholden. Ookal ben je geen racist, je lokt het wel uit met je bomberjackje, kistjes en kale kop (weet niet of jij dit hebt maar lijkt me wel als je 'n skinhead bent). *EDIT: Robertpsv heeft gelijk, als we door de stad lopen (en een paar maten van mij zijn zwart), worden ze meteen al door die skinheadjes raar aangekeken en dan snappen ze echt niet waarom ze ruzie of klappen krijgen.. Zoals de concierge bij ons op school altijd zegt: Als je zo graag kisten aanwilt, ga dan naar het leger, kun je de hele dag lekker marcheren met die dingen aan.. Ik zeur er ook niet over hoor, ten tweede dat bericht met ''Snel op de teentje's getrapt'' was helemaal niet voor jou bedoeld. Wat jou congierge zegt moet hij weten dat intresseert me niet, en ja dat er toevallig hier in Nederland meer van die klote nazi's zijn dan gewoon normaal relaxte skinheads die zich niks boeien behalve lekker feesten enzo tja daar kan ik ook niks aan doen, mischien was het beter geweest als ik gewoon me mond dicht had gehouden want blijkbaar zitten er hier een paar mensen die gelijk hun vooroordeel al klaar hebben liggen zonder ook maar enig besef van de werkelijk ''Skinheads'' te hebben. Dus ja, dan kan je wel gaan zeuren over racisten dat die alle allochtonen etc in een hokje plaatsen maar zelf doe je het precies hetzelfde. En dat is evengoed een gevaarlijke gedachte, maarja het zou wel niet veel uit maken wat ik hier ook zeg want de vooroordelen liggen hier allemaal al klaar, maarja ik lig er niet wakker van hoor, alleen jammer dat jullie de posts van mij wel quoten maar niet goed door lezen.. M.V.G, -.Exorcist. P.S heb ook weinig zin in verdere ''ruzie'' (tenminste zo beginnen de berichten te lijken) dus ik reageer niet meer in dit onderwerp, mocht je nog een normale vraag hebben over wat dan ook dan kan je natuurlijk wel gewoon pb'en. Bewerkt: 18 maart 2007 door .Exorcist Reageren
RobertSA Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Skinheads zijn rascistisch, dat is een feit geen vooroordeel. Reageren
.Exorcist Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 (bewerkt) Skinheads zijn rascistisch, dat is een feit geen vooroordeel. Jonge jonge toch, ga eens de geschiedenis van de skinheads op zoeken of kijk op Lonsdalenews Die site is zo links als ik weet niet wat en ook daar staat dat de echte skinheads geen racisten zijn! Nog nooit gehoord van SHARP skins zeker? daar ben ik een van, Een klein aantal skinheads behoort tot de linkse scène, zij noemen zichzelf redskins, SHARP-skins (Skinheads Against Racial Prejudice) Bron- www.lonsdalenews.nl M.V.G, -.Exorcist Bewerkt: 19 maart 2007 door .Exorcist Reageren
sevaboy Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Mensen, ik heb me verstand weer! oftopic: nog eens over jump vs. Gothic, ik heb respect gekregen voor Goth's als zij me geen pijn doen dan doe ik de goth's niet pijn ontopic: Ik snap niet waarom LOnsdale rasistich is. En mensen laat die skinheads met gerust, laat ze hun rasistisch leventje gerust ze zullen toch eens met Justitie te maken hebben!Denk ik toch Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 Hardcore zuigt ! en van jumpstyle wordt ik owk al niet goed .. nu doet zogenaamd iedereen het Reageren
sevaboy Geplaatst: 20 maart 2007 Rapport Geplaatst: 20 maart 2007 Jah, dat is leven hé! Iedereen zegt nu jumpstyle till i die(zoals ik ) maar binnen 2 jaar gaat iedereen weer voor hiphop zijn. Miscchien ga ik weer voor punk/rock Hmmm. Neuh! Ik blijf voor jump tot binnen 8 jaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.