Toni Caprioni Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Aan bijna elk muziekgenre ziet een positief punt, in ieder geval die kan ik opnoemen. Maar bij hardcore (metal ook) kan ik echt geen positief punt opnoemen. Lekker is dat, ik hoorde die beat 10 seconden ook al. De hele tijd dezelfde beat, en bij rap heb je ook een beetje tekst. Bij rap heb je ook rappers van waar je denkt, die kan het echt niet. Maar bij hardcore zijn ze allemaal niet om aan te horen. De muziek blazen je oren naar de maan, gewoon niet goed voor je. Ik ken iemand die dit luistert, en diegene heeft zijn MP3-speler keihard aanstaan. Reageren
Arjen Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Aan bijna elk muziekgenre ziet een positief punt, in ieder geval die kan ik opnoemen. Maar bij hardcore (metal ook) kan ik echt geen positief punt opnoemen. Lekker is dat, ik hoorde die beat 10 seconden ook al. De hele tijd dezelfde beat, en bij rap heb je ook een beetje tekst. Wrong! Ik wil je niet persoonlijk aanvallen, maar die reden die je opnoemt, dat je de hele tijd dezelfde beat hoort, is complete bullshit. Je hebt ook verschillende genre's in het Hardcore. Zo heb je ook Hardstyle, Hard Trance, Terror, Speedcore etc. Ik heb liever Hard Trance, Hardstyle weetje. Dat is hardcore met een tune. Soms ook wel gewone pure hardcore, maar dan moet ik je wel gelijk geven dat je veel hetzelfde hoort. Ook hoor je vaak 'Oh hardcore is simpel gemaakt..'. Dan is mijn vraag of rap niet iedere keer hetzelfde is? Heb je ooit wel eens de achtergrond muziek van rap gehoord, telkens hetzelfde, steeds overnieuw die flow. Alleen het refrein is anders, maar dat is net zo bij hardcore. Dit is niet op jou gericht Tony. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Ook hoor je vaak 'Oh hardcore is simpel gemaakt..'. Dan is mijn vraag of rap niet iedere keer hetzelfde is? Heb je ooit wel eens de achtergrond muziek van rap gehoord, telkens hetzelfde, steeds overnieuw die flow. Alleen het refrein is anders, maar dat is net zo bij hardcore. En ik dacht dat jij HipHop fan was? In Rap/Hiphop heb je ook veel verschillende stijlen zoals Crunk, G-Funk enzo, en alsof elke achtergrond muziek van een Rap hetzelfde is, als er gewoon vette samples in een nummer zitten worden die vaak gebruikt, lijkt me logisch. Dat hoor ik teminste ook bij Hardcore.. Reageren
Juju Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Als mensen zeggen dat ze 't verschil niet ontdekken tussen New en Old Skool hiphop, dan doen ze gewoon express zo dom of ze zijn dom . 'T zelfde is met Gangsta Rap en bijvoorbeeld Reggaeton, daar zit echt veel verschil tussen en 't is toch alle 2 een onderdeel van Hiphop. Reageren
RobertSA Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Misschien spreken ze gewoon niet goed genoeg engels. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Rap Warning Dit is persoonlijke mening!: Rap is wat Oppscheperij het lijkt volgens mij 1 groot gedicht op een flowende beat die zichzelf herhaalt.Als ik voorbeeld kijk naar Rapbattle valt het op dat ik daar de ballen van begrijp,hier op het forum zei Preddy (dacht ik) over die Irritante stopwoordjes:F*ck,B*tch,Sch*t...enzovoort.Dat haat ik,dat is een beetje de "Dikkenek" uithangen ook hun zogenaamde Bling-Bling,die op niets trekt volgens mij...Rap ,Niks voor mij... Hardcore Warning Dit is persoonlijke mening!:In hardcore zit geen gevoel,het is..jah...Doode muziek,inderdaad hardcore is niet simpel om te maken dat weet ik.Meelopertjes van Hardcore,die zijn zo irritant! Dan hoor je ze zeggen met hun truitjes aan van lonsdale:He kerel ik ga morgen naar Masters Of Hardcore,terwijl dat bijvoorbeeld de week erna is!Die denken dat ze der alles van weten,Niet dus!. Conclusie:Hardcore is niks voor mij... Wat wel mijn stijl is (Heavy)Metal en Hard Rock Daar wordt niet gekloot met de computers en draaitafels.Alles daar is (hoop ik) puur Gitaar werkgecombineerd met een Drumstel.Ook posiftief is de tekst,als je luistert naar liedjes van Guns 'n' roses kun je daar nog tekst uithalen,net zoals die van Black Sabbath etc. IB Bewerkt: 1 januari 2007 door ICE BANANA Reageren
RobertSA Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Haha, nee Heavy Metal dan, een Gothic met een rauwe stem die alleen maar argressief loopt te schreeuwen en zijn polsen opensnijdt? Is dat muziek? Nee, en bovenstaande is dus MIJN mening. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Wat wel mijn stijl isHeavy Metal en Hard Rock Daar wordt niet gekloot met de computers en draaitafels.Alles daar is (hoop ik) puur Gitaar werkgecombineerd met een Drumstel.Ook posiftief is de tekst,als je luistert naar liedjes van Guns 'n' roses kun je daar nog tekst uithalen,net zoals die van Black Sabbath etc. IB Jij weet er dus ook niks vanaf want als je een beetje verstand van muziek hebt weet je dat er in hiphop niet alleen met draaitafels gewerkt word. Daar worden net zo goed drumstellen, gitaren en weet'kveel allemaal gebruikt. En volgens mij heb je alleen die commerciele hiphop nummers gehoord want anders zou je er niet zo over praten, hiphop gaat over alles, niet alleen blingbling en wat je allemaal zegt. Luister eens naar underground hiphop. En over dat schelden, dat hoort gewoon in Hiphop, niet in alle nummers, maar in de meeste wel. En ik wil niet veel zeggen maar waar slaat dit op: Ook posiftief is de tekst,als je luistert naar liedjes van Guns 'n' roses kun je daar nog tekst uithalen,net zoals die van Black Sabbath etc. Hiphop is vaak ook positief en naar mijn mening zijn de teksten ook véél beter dan die wilde langharige met een gitaar. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Haha, nee Heavy Metal dan, een Gothic met een rauwe stem die alleen maar argressief loopt te schreeuwen en zijn polsen opensnijdt? Is dat muziek? Nee, en bovenstaande is dus MIJN mening. Mooi,dank kan ik zeggen over je snuivende 50 Cent die alle hoertjes overloopt... Wat wel mijn stijl is Heavy Metal en Hard Rock Daar wordt niet gekloot met de computers en draaitafels.Alles daar is (hoop ik) puur Gitaar werkgecombineerd met een Drumstel.Ook posiftief is de tekst,als je luistert naar liedjes van Guns 'n' roses kun je daar nog tekst uithalen,net zoals die van Black Sabbath etc. IB Jij weet er dus ook niks vanaf want als je een beetje verstand van muziek hebt weet je dat er in hiphop niet alleen met draaitafels gewerkt word. Daar worden net zo goed drumstellen, gitaren en weet'kveel allemaal gebruikt. En volgens mij heb je alleen die commerciele hiphop nummers gehoord want anders zou je er niet zo over praten, hiphop gaat over alles, niet alleen blingbling en wat je allemaal zegt. Luister eens naar underground hiphop. En over dat schelden, dat hoort gewoon in Hiphop, niet in alle nummers, maar in de meeste wel. En ik wil niet veel zeggen maar waar slaat dit op: Ook posiftief is de tekst,als je luistert naar liedjes van Guns 'n' roses kun je daar nog tekst uithalen,net zoals die van Black Sabbath etc. Hiphop is vaak ook positief en naar mijn mening zijn de teksten ook véél beter dan die wilde langharige met een gitaar. Lol hier weet ik geen woorden meer voor,1 slecht woordje en je zet met heel de bende op je dak ,Btw Robertpsv,Denk je nu echt dat dat allemaal Gothics zijn die hun polsen opensnijden? Gigaverkeerd . Daddypimp ik zei:als ik naar rap Battles luister versta ik de ballen daarvan!dus is het normaal dat ik dan dit zeg de tekst,als je luistert naar liedjes van Guns 'n' roses kun je daar nog tekst uithalen,net zoals die van Black Sabbath etc. En nee ik weet niets van de Hip hop affaires af,het kan me ook geen reet schelen wat ze er doen! IB Niet echt een aanvulling voor dit toppic,maarja u vraagt ik reageer... Bewerkt: 1 januari 2007 door ICE BANANA Reageren
RobertSA Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Haha, nee Heavy Metal dan, een Gothic met een rauwe stem die alleen maar argressief loopt te schreeuwen en zijn polsen opensnijdt? Is dat muziek? Nee, en bovenstaande is dus MIJN mening. Mooi,dank kan ik zeggen over je snuivende 50 Cent die alle hoertjes overloopt... Wat wel mijn stijl is Heavy Metal en Hard Rock Daar wordt niet gekloot met de computers en draaitafels.Alles daar is (hoop ik) puur Gitaar werkgecombineerd met een Drumstel.Ook posiftief is de tekst,als je luistert naar liedjes van Guns 'n' roses kun je daar nog tekst uithalen,net zoals die van Black Sabbath etc. IB Jij weet er dus ook niks vanaf want als je een beetje verstand van muziek hebt weet je dat er in hiphop niet alleen met draaitafels gewerkt word. Daar worden net zo goed drumstellen, gitaren en weet'kveel allemaal gebruikt. En volgens mij heb je alleen die commerciele hiphop nummers gehoord want anders zou je er niet zo over praten, hiphop gaat over alles, niet alleen blingbling en wat je allemaal zegt. Luister eens naar underground hiphop. En over dat schelden, dat hoort gewoon in Hiphop, niet in alle nummers, maar in de meeste wel. En ik wil niet veel zeggen maar waar slaat dit op: Ook posiftief is de tekst,als je luistert naar liedjes van Guns 'n' roses kun je daar nog tekst uithalen,net zoals die van Black Sabbath etc. Hiphop is vaak ook positief en naar mijn mening zijn de teksten ook véél beter dan die wilde langharige met een gitaar. Lol hier weet ik geen woorden meer voor,1 slecht woordje en je zet met heel de bende op je dak ,Btw Robertpsv,Denk je nu echt dat dat allemaal Gothics zijn die hun polsen opensnijden? Gigaverkeerd . Daddypimp ik zei:als ik naar rap Battles luister versta ik de ballen daarvan!dus is het normaal dat ik dan dit zeg de tekst,als je luistert naar liedjes van Guns 'n' roses kun je daar nog tekst uithalen,net zoals die van Black Sabbath etc. En nee ik weet niets van de Hip hop affaires af,het kan me ook geen reet schelen wat ze er doen! IB Niet echt een aanvulling voor dit toppic,maarja u vraagt ik reageer... Kom op ICE BANANA. Kijk, jij doet net of alle rappers over Bling-Bling rappen, maar dat is niet zo. Dat is gewoon een fout beeld van jou over rap. En ik heb blijkbaar een fout beeld over Heavy Metal. Dus praat niet over dingen waar je niks van weet. Je zit altijd op Rap te zeiken, vind je het gek dat ik dan wat over Heavy Metal zeg? Oh ja, je zei: 'kan ik ook zeggen over je 50 Cent.' Nou IB, ik ben geen 5-0 Cent fan, dus weer zeg je iets waar je niks van weet. Reageren
Slimm Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Wat jullie allemaal doen is eigenlijk gewoon de stereotypes beoordelen, niet alle rappers zijn 9 keer geschoten en Hip Hop is niet alleen rap, hip hop is een lifestyle, dus ook Breakdance, graffity etc. Natuurlijk snijden ook niet alle rock artiesten hun polsen open, ook al zijn het wel allemaal langharige wilden (). Ik denk niet dat je goed kan oordelen als je niet allebei de stylen goed kent, dus het gaat hier nergens heen. Reageren
Ice Banana Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 (bewerkt) Nee je privé leven intreseert me ook niet,ik ben geen stalker,btw ik kan er wel tegen dat mensen zo over Heavy metal denken Ik heb respect voor rappers maar dan niet diegene die dan aan drugs zitten,of geweldadige zijn dan nodig.Ik moet me tog maar es terugtrekken met mijn meningen IB Bewerkt: 1 januari 2007 door ICE BANANA Reageren
Juju Geplaatst: 1 januari 2007 Rapport Geplaatst: 1 januari 2007 Nee je privé leven intreseert me ook niet,ik ben geen stalker,btw ik kan er wel tegen dat mensen zo over Heavy metal denken Ik heb respect voor rappers maar dan niet diegene die dan aan drugs zitten,of geweldadige zijn dan nodig.Ik moet me tog maar es terugtrekken met mijn meningen IB Nou jij bent volgens mij zo'n hippie, waar staan die bekend om? Precies ja, om jointjes roken. Ik heb ook respect voor heavy metal artiesten, maar er zitten (en dat kan je niet ontkennen) racisten tussen, net als Hardcore. Even door met hardcore (niet op jou gericht ICE BANANA), jullie willen zeggen dat 't niet allemaal racistisch is, maar waarom dan de hardcore letters ipv Lonsdale dat je op sommige shirts ziet. En waarom bomberjacks met nederlandse vlaggen erop? Is dat gewoon iets wat normaal is en absoluut niet racistisch is? En waarom Neophyte dat (wat ik heb gehoord) verwijst naar Neo-nazi's. Ik vind 't echt allemaal 1 stuk stront die neo nazi bullshit en alles met Lonsdale enzo. En dit wel naar jou ICE BANANA: Je zegt dat hiphop alleen maar over bling bling gaat, maar luister naar Gangsta Rap en andere soorten dan hoor je dat er helemaal geen bling bling in voorkomt, maar gewoon de hard realiteit over hoe slecht ze 't hebben. Je kan niet zeggen dat de heavy metal teksten beter zijn dan die van Rap want uit die van rap haal je echt gevoel en medeleven uit. Sommige rappers zitten aan de drugs om de slechte herrineringen weg te halen. New Skool Hiphop dát gaat alleen maar over bling bling, tenminste naar mijn weten want ik luister dat niet. Maar neem bijvoorbeeld Ludacris, die rapte (vroeger, hij is nu serieuze liedjes nt maken) alleen maar over ho's en bitches en allemaal die onzin. Daar hou ik ook niet van. Maar luister naar 2pac, daar hoor je gewoon in 80% van z'n liedjes dat ie een slecht leven had en dat raakt me en bijna iedereen raakt dat als je niet te naaierig gaat doen en je erin gaat verdiepen. Reageren
LBG Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Ik denk niet dat Ice Banana een hippie is met z'n locatie: hel. Reageren
Juju Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Ik denk niet dat Ice Banana een hippie is met z'n locatie: hel. Een gothic dan, nou ja die smoken ook veel jonko's. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.