Sdajafol Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Tot nu toe is een groot deel van de geposte zooi sinds mijn laatste post gewoon een groot verhaal aan elkaar gebreid door vooroordelen. ICE BANANA, niet alle hardcore luisteraars zijn neo-nazis, lees daarvoor mijn voorgaande posts eens. @bovenstaand, wanneer noem jij iemand een gothic? Als die persoon zwart draagt, makeup draagt, een bepaalde haarkleur heeft, kledingstijl, muzieksmaak, vertel dat mij eens. @juju, ergens hierboven of op de vorige pagina staat een verhaal over dat Neophyte niet racistisch is, lees dat eens Over het gebeuren van bomberjacks, niet elke bomberjack heeft een nederlandse vlag erop, vaak kopen ze die in speciale winkels of heeft hun mammie die erop gezet ( ), ik heb zelf ook een bomberjack, maar geen racist of hardcore luisteraar (afgezien van bepaalde gelegenheden dan). Lonsdale is GEEN racistisch merk, in de VS word het voor zover ik weet ook genoeg door negers gedragen, en alleen door wat gasten hier in Nederland word het gebruikt als neo-nazi kleding. -Sdajafol Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 @juju, ergens hierboven of op de vorige pagina staat een verhaal over dat Neophyte niet racistisch is, lees dat eens Over het gebeuren van bomberjacks, niet elke bomberjack heeft een nederlandse vlag erop, vaak kopen ze die in speciale winkels of heeft hun mammie die erop gezet ( ), ik heb zelf ook een bomberjack, maar geen racist of hardcore luisteraar (afgezien van bepaalde gelegenheden dan). Lonsdale is GEEN racistisch merk, in de VS word het voor zover ik weet ook genoeg door negers gedragen, en alleen door wat gasten hier in Nederland word het gebruikt als neo-nazi kleding. Effe over die Lonsdale kleding: The Game gaat in samenwerking met Lonsdale ook kleren uitbrengen, om het rascistische beeld een beetje weg te krijgen. Reageren
Wesley Geplaatst: 2 januari 2007 Rapport Geplaatst: 2 januari 2007 Ik kies dan nog voor RAP. Ik vind Hardcore niks aan, ik ben sowieso geen fan van allebij. Als liefste luister ik naar gewone muziek zoals van MUSE-Coldplay enz. Reageren
Juju Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 @juju, ergens hierboven of op de vorige pagina staat een verhaal over dat Neophyte niet racistisch is, lees dat eens Over het gebeuren van bomberjacks, niet elke bomberjack heeft een nederlandse vlag erop, vaak kopen ze die in speciale winkels of heeft hun mammie die erop gezet ( ), ik heb zelf ook een bomberjack, maar geen racist of hardcore luisteraar (afgezien van bepaalde gelegenheden dan). Lonsdale is GEEN racistisch merk, in de VS word het voor zover ik weet ook genoeg door negers gedragen, en alleen door wat gasten hier in Nederland word het gebruikt als neo-nazi kleding. Effe over die Lonsdale kleding: The Game gaat in samenwerking met Lonsdale ook kleren uitbrengen, om het rascistische beeld een beetje weg te krijgen. Maar in andere landen is Lonsdale neit racistisch. 'T betekend: Laat Ons NEDERLANDERS Samen De Allochtonen Executeren of iets wat op die bullshit lijkt. Reageren
RobertSA Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Nee, maar het merk Lonsdale doet er ook alles aan om hun rasisctische imago te laten verdwijnen. Zoals DP al zei, bijv. door The Game samen te laten werken met Lonsdale enzo. Maar ik heb nog steeds een teringhekel aan Lonsdale. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 (bewerkt) hardcore zeker als ik moet kiezen. ik vind wel dat als je hardcore luistert je meteen samen in een hokje word gestopt met lonsdalers. ik vind dat nergens op slaan. ik ben zeker niet racistisch. oke een beetje nationalisme maar dat mag toch wel denk ik? en ook dat alle mensen die hardcore luisteren dom zijn slaat ook nergens op. edit : ik heb ff wat eerdere paginas doorgelezen waar gezegt word dat rap nou eenmaal de populairste muzieksoort is. ik denk t eigenlijk niet. het kan aan mij liggen dat ik bijna nooit in de grote steden kom en dat dat daar wel is maar hier in mijn omgeving ken ik weinig mensen die van rap houden. Bewerkt: 3 januari 2007 door Dikbuik Reageren
LBG Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 Ik ken een paar mensen die hardcore luisteren en geen racist zijn, maar die drgane ook geen Lonsdale omdat ze anders als racist worden gezien, en dat is waar. Dus als je geen racist bent waarom zou je het dan dragen? En niet zeggen omdat het een mooi merk is want ik weet zeker dat je dezelfde kleren met een ander merkje kan vinden. Reageren
RobertSA Geplaatst: 3 januari 2007 Rapport Geplaatst: 3 januari 2007 hardcore zeker als ik moet kiezen. ik vind wel dat als je hardcore luistert je meteen samen in een hokje word gestopt met lonsdalers. ik vind dat nergens op slaan. ik ben zeker niet racistisch. oke een beetje nationalisme maar dat mag toch wel denk ik? en ook dat alle mensen die hardcore luisteren dom zijn slaat ook nergens op. edit : ik heb ff wat eerdere paginas doorgelezen waar gezegt word dat rap nou eenmaal de populairste muzieksoort is. ik denk t eigenlijk niet. het kan aan mij liggen dat ik bijna nooit in de grote steden kom en dat dat daar wel is maar hier in mijn omgeving ken ik weinig mensen die van rap houden. Volgens mij woon jij ook in Brabant? Daar is het idd niet zo populair. Vooral in de omliggende dorpen niet. Maar in Eindhoven wel opzich. Maar veel mensen luisteren commerciele rap, dan komen ze naar me toe: Eej Robert, 50 Cent-In Da Club is vet liedje he!! Reageren
Sdajafol Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik ken een paar mensen die hardcore luisteren en geen racist zijn, maar die drgane ook geen Lonsdale omdat ze anders als racist worden gezien, en dat is waar. Dus als je geen racist bent waarom zou je het dan dragen? En niet zeggen omdat het een mooi merk is want ik weet zeker dat je dezelfde kleren met een ander merkje kan vinden. Dat vind ik pure onzin, want waarom dragen al die andere mensen dan dure merken als Replay? Je kan toch ook gewoon (vaak voor een lagere prijs) dezelfde kleren vinden.. Dus ik vind dat nogal een slap argument... Reageren
LBG Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Dat is een ander verhaal, door die merken wordt je niet als racist gezien. Reageren
7ulian Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik vindt het stupide dat Londsdale met rasisme wordt gekoppelt,echt weer Nederland... maar ja... Ik vindt Hard-Core zo main-stream... En rap ook.... maar rap klinkt nog ergens naar. Reageren
Sdajafol Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Dat is een ander verhaal, door die merken wordt je niet als racist gezien. Daarmee heb je een punt, maar toch, vind je het dan zelf ook niet gewoon triest dat je alleen omdat je een bepaald merk draagt als racist gezien word? Ik denk zelf eigenlijk dat wij Nederlanders er zelf flink aan mee hebben geholpen om het beeld te scheppen dat Lonsdale racistisch is, en niet alleen bepaalde Lonsdale dragers. Reageren
Dikbuik Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 hardcore zeker als ik moet kiezen. ik vind wel dat als je hardcore luistert je meteen samen in een hokje word gestopt met lonsdalers. ik vind dat nergens op slaan. ik ben zeker niet racistisch. oke een beetje nationalisme maar dat mag toch wel denk ik? en ook dat alle mensen die hardcore luisteren dom zijn slaat ook nergens op. edit : ik heb ff wat eerdere paginas doorgelezen waar gezegt word dat rap nou eenmaal de populairste muzieksoort is. ik denk t eigenlijk niet. het kan aan mij liggen dat ik bijna nooit in de grote steden kom en dat dat daar wel is maar hier in mijn omgeving ken ik weinig mensen die van rap houden. Volgens mij woon jij ook in Brabant? Daar is het idd niet zo populair. Vooral in de omliggende dorpen niet. Maar in Eindhoven wel opzich. Maar veel mensen luisteren commerciele rap, dan komen ze naar me toe: Eej Robert, 50 Cent-In Da Club is vet liedje he!! haha ja ik woon ook in brabant Reageren
BangBros Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 ik vind hardcore niet echt mooi muziek Reageren
LBG Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Dat is een ander verhaal, door die merken wordt je niet als racist gezien. Daarmee heb je een punt, maar toch, vind je het dan zelf ook niet gewoon triest dat je alleen omdat je een bepaald merk draagt als racist gezien word? Ik denk zelf eigenlijk dat wij Nederlanders er zelf flink aan mee hebben geholpen om het beeld te scheppen dat Lonsdale racistisch is, en niet alleen bepaalde Lonsdale dragers. Ja daar ben ik het mee eens, volgens mij is de oprichter van Lonsdale zelf een neger. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.