Carl_Johnson2 Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Ik houd van: DJ (dus jump), Rap, R&B, HipHop en POP. (momenteel) Reageren
.Djanick Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Haha, nee Heavy Metal dan, een Gothic met een rauwe stem die alleen maar argressief loopt te schreeuwen en zijn polsen opensnijdt? Is dat muziek? Nee, en bovenstaande is dus MIJN mening. oke dat is dus echt zowiezo bullshit gothics snijden zowiezo hun polsen niet open... ja sommige maar dat doen rappers toch ook.. ja en dat moet je dan niet ontkennen, en over dat aggresief lopen schreeuwen, ik denk niet dat jij het zelf kan hoor? mja ik kies voor hardcore want: rap is te fake vind ik, al die mensen die rappen over dat ze in de getto wonen en toch oh zo`n slecht leven hebben.. ik luister het niet maar 50 cent zal dat ook wel zingen enzo, maar ik geef ze zowiezo het recht er niet meer op om daarover te zingen want ze verdienen tonnen met geld en hebben daarom niks te klagen eigenlijk *mijn uitspraak* Reageren
LBG Geplaatst: 22 februari 2007 Rapport Geplaatst: 22 februari 2007 Sommige proberen over hun moeilijke leven te rappen omdat ze denken dat het stoer is ofzo, dat zijn de neppe. Sommige proberen je gewoon de realiteit te brengen. Reageren
RobertSA Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Haha, nee Heavy Metal dan, een Gothic met een rauwe stem die alleen maar argressief loopt te schreeuwen en zijn polsen opensnijdt? Is dat muziek? Nee, en bovenstaande is dus MIJN mening. en over dat aggresief lopen schreeuwen, ik denk niet dat jij het zelf kan hoor? *mijn uitspraak* Denk je dat ik dat wil kunnen dan? Reageren
Gino99 Geplaatst: 23 februari 2007 Rapport Geplaatst: 23 februari 2007 Ik vindt er alle 2 niet egt veel aan maar ik kies toch hardcore(ookal vindt ik er nix aan) Reageren
Sdajafol Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Haha, nee Heavy Metal dan, een Gothic met een rauwe stem die alleen maar argressief loopt te schreeuwen en zijn polsen opensnijdt? Is dat muziek? Nee, en bovenstaande is dus MIJN mening. en over dat aggresief lopen schreeuwen, ik denk niet dat jij het zelf kan hoor? *mijn uitspraak* Denk je dat ik dat wil kunnen dan? Liever agressief schreeuwen dan een beetje als een mafkees vanuit je Hummer met je pistooltje lopen zwaaien zoals die rappers Ga toch weg met je vooroordelen man! Wanneer noem jij iemand een gothic? Kom eerst eens met een goed argument over wanneer iemand een gothic is. Daarnaast, heavy metal zangers hebben niks gothic achtigs, weet je wel wat over alle subgenres van metal? Daarbij komt dat veel heavy metal zangers gewoon 'clean' zingen, ofwel zonder te schreeuwen, daarvoor moet je bij thrash metal zijn... Het kan zijn dat ik nu nogal bot over kom, maar je post telkens allemaal vooroordelen, denk gewoon ergens goed over na voordat je het post, ja? Trouwens, ehm... Zo kunnen schreeuwen is best bruut af en toe hoor Reageren
RobertSA Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Weet jij wel wat over Rap? Je hebt zelf net zo goed vooroordelen... Reageren
Sdajafol Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Ik weet er wel wat over, maar (nogal logisch) niet zoveel als de echte liefhebbers. Maar als je goed kijkt, heb ik zeker wel gezegd dat ik bepaalde vormen van rap wel kan waarderen Anyway, dit gaat mij teveel op een heen een weer gooien van gezeur lijken, ik weet niet wat jij ervan vind maar ik heb genoeg gediscussieerd Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Ik weet er wel wat over, maar (nogal logisch) niet zoveel als de echte liefhebbers. Maar als je goed kijkt, heb ik zeker wel gezegd dat ik bepaalde vormen van rap wel kan waarderen Anyway, dit gaat mij teveel op een heen een weer gooien van gezeur lijken, ik weet niet wat jij ervan vind maar ik heb genoeg gediscussieerd Kom zelf eerst met argumenten bij je vooroordelen voordat je de discussie stopt, als je hem aanmaakt moet je 'm ook afmaken.. Mensen die zeggen dat rap alleen in je Hummer over blingbling met naakte wijven gaat hebben het goed mis, dan heb je misschien ooit 2 commerciele nummers gehoord. Luister is straat/underground of old skool ofzo, dan verander je wel van mening. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 24 februari 2007 Rapport Geplaatst: 24 februari 2007 Ik luister het allebij. Vind chamillionare erg vet. Maar ook DJ COONE heeft wel vette nummers. Ik vind hardcore geen muziek, het ritme raakt me of raakt me niet. Rap heeft tenminste nog text, en zo af en toe gaat het ook nog ergens over. Reageren
SA_11 Geplaatst: 26 februari 2007 Rapport Geplaatst: 26 februari 2007 Op deze reacties had ik al gehoopt. Je hebt Hardcore en je hebt racistische Hardcore. Bij het woord Hardcore denkt iedereen direct aan racisme. Dat klopt dus niet, er is zelfs een nummer gemaakt door 2 v/d bekendste DJ's uit Nederland: Angerfist & Neophyte, dat nummer ging over het tegen gaan van racisme. Je moet er van houden, dat is zo. Maar racistisch is het zeker niet. En dat van die Sieg Heil, is heel weinig voorkomend. Download maar een nummer van Angerfist, Neophyte of Outblast of iets in die richting en ga mij niet vertellen dat er iets racistisch in hun nummer voorkomt. Bij één nummer van DJ Outblast (Life sentence for mankind) word onder andere dit gezegt: 'Cause nobody give fuck about the color of our skin, or the way we dress'. Dat zegt in mijn ogen toch wel genoeg. Er zijn zelfs getinte mensen die naar Hardcore feesten gaan.Clips: Hardcore Clips Ga daar tussen zoeken en ik verzeker je, geen één racistische text in die liedjes. Hier ben ik het mee eens iedereen denkt dat Hardcore racistisch is maar dat is het heel niet en alleen maar boem boem boem dat valt ook wel mee. Liever Hardcore dan rap Reageren
battle1970 Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 100% rap ...hardcore vind ik nazie muziek met die rasictiese shit en dat...je weet wel er in hardcore moet verboden worden!! (alleen die rasictiese en die met hitler te maken hebben ) en ik vind het toch *** muziek er komt zo veel bas uit dat je boxen er van knallen en je wordt er nog gek van ook met dat hakke Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Ik ga ook voor Rap Maar dan wel OLD school rap want new school rappen ze alleenmaar over bling bling wijfen groten bakken en dat zoort. Reageren
RobertSA Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 En ik vind 'gabbers' (mensen die Hardcore luisteren) meestal ook zwaar irritant. Bijvoorbeeld bij mij op school, dan staan ze daar met 15 man, loop je in je eentje voorbij hebben ze een grote bek. Daarna kom ik er 1 buiten school tegen, duw ik hem tegen de grond, rent ie weg en belt ie meteen een van z'n maatjes op Of bijvoorbeeld in de discotheek, staan we daar is het gewoon gezellig. Maar omdat er een paar turken bij ons staan komen ze ruzie zoeken. En dat zijn áltijd gabbers die dat doen, tenminste met een Hardcore/Lonsdale petje, en van die bombers. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 (bewerkt) ik Ben voor RAP Omdat Hardcore niets aan is alleen BOEMBOEMBOEM en de meeste zijn racisten en die hebben het dus op mij. G unit nakt de hele Racisten/Hardcore wereldje GGGGGG unit !! Bewerkt: 1 maart 2007 door gunit-gangster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.