Sdajafol Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ik weet er wel wat over, maar (nogal logisch) niet zoveel als de echte liefhebbers. Maar als je goed kijkt, heb ik zeker wel gezegd dat ik bepaalde vormen van rap wel kan waarderen Anyway, dit gaat mij teveel op een heen een weer gooien van gezeur lijken, ik weet niet wat jij ervan vind maar ik heb genoeg gediscussieerd Kom zelf eerst met argumenten bij je vooroordelen voordat je de discussie stopt, als je hem aanmaakt moet je 'm ook afmaken.. Mensen die zeggen dat rap alleen in je Hummer over blingbling met naakte wijven gaat hebben het goed mis, dan heb je misschien ooit 2 commerciele nummers gehoord. Luister is straat/underground of old skool ofzo, dan verander je wel van mening. Als je het bericht had gelezen wat daarvoor kwam, had je door kunnen hebben dat dat stukje over die hummer nogal cynisch bedoeld was, en dus niet gemeend. Daarbij komt dat ik bepaalde rap zeker wel kan waarderen, veel van de nummers uit GTA SA heb ik totaal niks tegen, en de oude Snoop Dog vind ik (als ik er tenminste een bui voor heb, maar dat geld voor heel veel muziek) ook goed om te luisteren. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 tegen wie heb je het hier nou Reageren
RobertSA Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Volgens mij heeft ie het tegen DaddyPimp. Alleen ik vind Sjadafol nu een beetje aan het terugkrabbelen is, eerst een beetje Rap afzeiken, en nu komt ie weer aankakken dat ie Snoop Dogg wel goed vind, soms? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Toch rap. Maar niet alle harcore is racistisch hoor. Op feestjes is het soms wel ff lekker, een beetje hardcore. Maar dan geen racistische. Maar voor thuis achter de pc de hele tijd "boing boing boing" te moeten horen? Neehhh... Dan liever iets rustigere muziek met tekst. En dan ook niet de hele tijd "niggas bitches bling& bullets". Dan moet het ook echt over iets gaan. En niet alle nummers gaan ergens over. Reageren
Boris H. Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Hardcore! Ik vind rap maar bling, bitch, muthafucka, gangsta, niggah enz. Hardcore is gewoon een lekker snelle en goede beat. Af en toe een beetje geschreeuw/geroep erdoor. Ik luister meestal rock maar soms ook hardcore. Gratz, Boris H. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 13 maart 2007 Rapport Geplaatst: 13 maart 2007 Hardcore! Ik vind rap maar bling, bitch, muthafucka, gangsta, niggah enz. Hardcore is gewoon een lekker snelle en goede beat. Af en toe een beetje geschreeuw/geroep erdoor. Ik luister meestal rock maar soms ook hardcore.Gratz, Boris H. Dat vind jij maar dat is het niet, alweer die fokking vooroordelen omdat mensen alleen commerciele shit horen.. Reageren
LBG Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Ik vind het beter dat zulke mensen niet naar rap luisteren, dat kunnen nooit echt rap fans worden, als zij naar rap zouden gaan luisteren zouden ze naar Ali B luisteren en na een jaartje alweer iets anders leuk vinden. Dus mij maakt het niks uit als ze die vooroordelen houden. Reageren
SA_11 Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 100% rap ...hardcore vind ik nazie muziek met die rasictiese shit en dat...je weet wel er in hardcore moet verboden worden!! (alleen die rasictiese en die met hitler te maken hebben ) en ik vind het toch *** muziek er komt zo veel bas uit dat je boxen er van knallen en je wordt er nog gek van ook met dat hakke Gewoon weer vooroordelen en ik weet niet hoor maar Hitler was geen Rascist maar een FASCIST maar ja dat weet je natuurlijk niet wat het verschil is en die mensen die met Lonsdale petjes en bomberjacks lopen die zorgen er juist voor dat Hardcore racistisch lijkt maar dat is met het grootste deel niet eens zo je moet niet naar die 5% kijken die racistisch is maar naar veel meer mensen en die mensen met Lonsdale enzo zijn wel dom Reageren
sevaboy Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Rap is een grof muziekje. In sommige liedjes(meestal eminem) pesten ze gewoon zangers. En het is altijd sex,drugs,lekkere wuifen,gangs,mafia enz.. En in hardcore hoor je wel tekst maar niet zoveel bij andere muziekstijl. Ik ben allang voor hardcore en jump. Ik vind juist Rap irri altijd van blablabla. En het zijn ook altijd hetzelfde ras (de meeste rappers toch). Reageren
RobertSA Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Wat maakt het nou wat voor ras ze hebben? En het gaat niet altijd over drugs en wijven. Reageren
LBG Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 100% rap ...hardcore vind ik nazie muziek met die rasictiese shit en dat...je weet wel er in hardcore moet verboden worden!! (alleen die rasictiese en die met hitler te maken hebben ) en ik vind het toch *** muziek er komt zo veel bas uit dat je boxen er van knallen en je wordt er nog gek van ook met dat hakke Gewoon weer vooroordelen en ik weet niet hoor maar Hitler was geen Rascist maar een FASCIST maar ja dat weet je natuurlijk niet wat het verschil is en die mensen die met Lonsdale petjes en bomberjacks lopen die zorgen er juist voor dat Hardcore racistisch lijkt maar dat is met het grootste deel niet eens zo je moet niet naar die 5% kijken die racistisch is maar naar veel meer mensen en die mensen met Lonsdale enzo zijn wel dom Hitler was zeker wel een racist, waarom denk je dat hij iedereen die niet blank was ''untermenschen'' vond? Reageren
Arjen Geplaatst: 14 maart 2007 Rapport Geplaatst: 14 maart 2007 Rap is een grof muziekje.In sommige liedjes(meestal eminem) pesten ze gewoon zangers. En het is altijd sex,drugs,lekkere wuifen,gangs,mafia enz.. En in hardcore hoor je wel tekst maar niet zoveel bij andere muziekstijl. Ik ben allang voor hardcore en jump. Ik vind juist Rap irri altijd van blablabla. En het zijn ook altijd hetzelfde ras (de meeste rappers toch). Misschien moet je je Rap wereld toch wat verbreden, vriend. Eminem heeft erg veel nummers waar niet in gescholden wordt (Rabbit Run, Like Toy Soldiers, Mockinbird etc.) Rap is ook niet alleen over seks, drugs, lekkere vrouwen. Rap is een lifestyle waar je je leven verteld of iets wat je kwijt wilt. En dat gebeurd in alle nummers, ook pop en rock. Natuurlijk heb je er nummers tussen zitten die daar over gaan, maar dat is een stuk vermaak van de rappers zelf. In elk Hardcore nummer dat jij hoort waar in gesproken wordt, kom je altijd vloekwoorden tegen. Fuckin dat, fuckin dit.. Geef me een hardcore nummer dat aardig bekend is, veel tekst in zit en niet in gescholden wordt. Dan bedoel ik ook hardcore, en geen hardtrance of hardstyle. Maar echt dat keiharde. 't Laatste wat je zegt is een racistische opmerking. Waarom denk je dat er meer zwarten zijn die rappen dan blanke? Respect ftw. btw. Jumpen heel iets anders dan Hardcore. Reageren
SA_11 Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 100% rap ...hardcore vind ik nazie muziek met die rasictiese shit en dat...je weet wel er in hardcore moet verboden worden!! (alleen die rasictiese en die met hitler te maken hebben ) en ik vind het toch *** muziek er komt zo veel bas uit dat je boxen er van knallen en je wordt er nog gek van ook met dat hakke Gewoon weer vooroordelen en ik weet niet hoor maar Hitler was geen Rascist maar een FASCIST maar ja dat weet je natuurlijk niet wat het verschil is en die mensen die met Lonsdale petjes en bomberjacks lopen die zorgen er juist voor dat Hardcore racistisch lijkt maar dat is met het grootste deel niet eens zo je moet niet naar die 5% kijken die racistisch is maar naar veel meer mensen en die mensen met Lonsdale enzo zijn wel dom Hitler was zeker wel een racist, waarom denk je dat hij iedereen die niet blank was ''untermenschen'' vond? Racist en fascist lijkt misschien veel op elkaar bij jouw maar het verschilt wel dus ik weet niet hoor maar Hitler was een fascist en dat is wat meer dan Rascist Reageren
LBG Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Maar wil je dan zeggen dat Hitler geen racist was? Reageren
SA_11 Geplaatst: 15 maart 2007 Rapport Geplaatst: 15 maart 2007 Maar wil je dan zeggen dat Hitler geen racist was? Daar komt het wel op een neer ja geen racist maar een facist Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.