Juju Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Harcore rap is echt niet die boem boem met rap. Maar gewoon beetje softe beats met harde teksten erin. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Harcore rap is echt niet die boem boem met rap. Maar gewoon beetje softe beats met harde teksten erin. Juist geen softe beats volgens mij, ik dacht dat het juist van die 'lompe' rap is zoals crunk enzo.. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 100% rap ...hardcore vind ik nazie muziek met die rasictiese shit en dat...je weet wel er in hardcore moet verboden worden!! (alleen die rasictiese en die met hitler te maken hebben ) en ik vind het toch *** muziek er komt zo veel bas uit dat je boxen er van knallen en je wordt er nog gek van ook met dat hakke Gewoon weer vooroordelen en ik weet niet hoor maar Hitler was geen Rascist maar een FASCIST maar ja dat weet je natuurlijk niet wat het verschil is en die mensen die met Lonsdale petjes en bomberjacks lopen die zorgen er juist voor dat Hardcore racistisch lijkt maar dat is met het grootste deel niet eens zo je moet niet naar die 5% kijken die racistisch is maar naar veel meer mensen en die mensen met Lonsdale enzo zijn wel dom Hitler was ook een racist hoor. Hij haatte toch ook sommige rassen ? Een facist was het ook doordat hij veel aandacht aan zijn eigen volk gaf, en hij een grote leider daar was Reageren
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) Hip-Hop ownt de boel!! EDIT: Ik vind Hitler zeker wel een racist, hij haten bepaalde rassen en die moesten dood van hem. Wat een klootzak!! Bewerkt: 18 maart 2007 door Multi_ Reageren
.Exorcist Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Sinds dit over het algemeen toch over racisme gaat.. Ik ben een Skinhead, maar geen racistishe, er bestaat wel degelijk verschil in de subculturen die anders zijn dan de rap en hip hop cultuur. Jullie zeggen dat racisten enzo moeten oprotten, ben ik volkomen met jullie eens wat het zijn inderdaad een stel sukkels (zacht uitgedrukt he) maar de mensen die gelijk iedereen in een hokje plaatst die naar hardcore luistert is zelf geen haar beter, kijk, een racist heeft ooit wat gehoord van een groepje marokanen en zwarten enzo en hij denkt gelijk ''kut rassen'' etc etc, jullie hebben gehoord dat ook racistishe hardcore bestaat en gelijk iedere gabber ''Kut nazi'' etc. Nou valt het bij de gabbers nog wel mee I.V.M hun schoenenen de nike's, maar door een paar van die klote nazi's kan ik nu gewoon niet trots op me kisten lopen zonder gevaar voor eigen leven, want ik weet zeker dat als waneer een van jullie mij zal zien dat jullie mij een nazi vinden, maar dit ben ik niet, en als je nog steeds denkt van wel dan zou ik maar eens informatie gaan zoeken over echte ''Skinheads'' voordat je weer je mond open trekt! [Ontopic] Mijn keuze gaat dan toch uit naar Hardcore (ook al luister ik het niet) ik hou gewoon niet van rap enzo, en nee niet omdat ik een skinhead ben, maar omdat ik Exorcist ben dus omdat ik mezelf ben.Ik luister zelf naar Oi! Goed nu maar hopen dat ik na deze post niet gelijk allemaal pb'tjes krijg met ''Kut nazi'' er in.... M.V.G, -.Exorcist. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 (bewerkt) Sinds dit over het algemeen toch over racisme gaat..Ik ben een Skinhead, maar geen racistishe, er bestaat wel degelijk verschil in de subculturen die anders zijn dan de rap en hip hop cultuur. Jullie zeggen dat racisten enzo moeten oprotten, ben ik volkomen met jullie eens wat het zijn inderdaad een stel sukkels (zacht uitgedrukt he) maar de mensen die gelijk iedereen in een hokje plaatst die naar hardcore luistert is zelf geen haar beter, kijk, een racist heeft ooit wat gehoord van een groepje marokanen en zwarten enzo en hij denkt gelijk ''kut rassen'' etc etc, jullie hebben gehoord dat ook racistishe hardcore bestaat en gelijk iedere gabber ''Kut nazi'' etc. Nou valt het bij de gabbers nog wel mee I.V.M hun schoenenen de nike's, maar door een paar van die klote nazi's kan ik nu gewoon niet trots op me kisten lopen zonder gevaar voor eigen leven, want ik weet zeker dat als waneer een van jullie mij zal zien dat jullie mij een nazi vinden, maar dit ben ik niet, en als je nog steeds denkt van wel dan zou ik maar eens informatie gaan zoeken over echte ''Skinheads'' voordat je weer je mond open trekt! [Ontopic] Mijn keuze gaat dan toch uit naar Hardcore (ook al luister ik het niet) ik hou gewoon niet van rap enzo, en nee niet omdat ik een skinhead ben, maar omdat ik Exorcist ben dus omdat ik mezelf ben.Ik luister zelf naar Oi! Goed nu maar hopen dat ik na deze post niet gelijk allemaal pb'tjes krijg met ''Kut nazi'' er in.... M.V.G, -.Exorcist. Ik snap je nu even niet Eerst zeg je dat je een Skinhead bent en dan oppeens zeg je dat je info moet zoeken over echte skinheads.. Wat ben jij dan ? eeen neppe ? Bewerkt: 18 maart 2007 door Gunit-Soldier Reageren
Multi_ Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Sinds dit over het algemeen toch over racisme gaat..Ik ben een Skinhead, maar geen racistishe, er bestaat wel degelijk verschil in de subculturen die anders zijn dan de rap en hip hop cultuur. Jullie zeggen dat racisten enzo moeten oprotten, ben ik volkomen met jullie eens wat het zijn inderdaad een stel sukkels (zacht uitgedrukt he) maar de mensen die gelijk iedereen in een hokje plaatst die naar hardcore luistert is zelf geen haar beter, kijk, een racist heeft ooit wat gehoord van een groepje marokanen en zwarten enzo en hij denkt gelijk ''kut rassen'' etc etc, jullie hebben gehoord dat ook racistishe hardcore bestaat en gelijk iedere gabber ''Kut nazi'' etc. Nou valt het bij de gabbers nog wel mee I.V.M hun schoenenen de nike's, maar door een paar van die klote nazi's kan ik nu gewoon niet trots op me kisten lopen zonder gevaar voor eigen leven, want ik weet zeker dat als waneer een van jullie mij zal zien dat jullie mij een nazi vinden, maar dit ben ik niet, en als je nog steeds denkt van wel dan zou ik maar eens informatie gaan zoeken over echte ''Skinheads'' voordat je weer je mond open trekt! [Ontopic] Mijn keuze gaat dan toch uit naar Hardcore (ook al luister ik het niet) ik hou gewoon niet van rap enzo, en nee niet omdat ik een skinhead ben, maar omdat ik Exorcist ben dus omdat ik mezelf ben.Ik luister zelf naar Oi! Goed nu maar hopen dat ik na deze post niet gelijk allemaal pb'tjes krijg met ''Kut nazi'' er in.... M.V.G, -.Exorcist. Ik snap je nu even niet Eerst zeg je dat je een Skinhead bent en dan oppeens zeg je dat je info moet zoeken over echte skinheads.. Wat ben jij dan ? eeen neppe ? Een niet racistische skinhead, dat bedoelt die denk ik met een 'echte' skinhead. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Noem jezelf dan geen skinhead, maar gewoon een gabber Reageren
.Exorcist Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Noem jezelf dan geen skinhead, maar gewoon een gabber Skinheads zijn totaal anders dan Gabbers, dus ook voor jou geldt informatie zoeken voordat je je mond open trekt, zoals ik net al zei ik luister Oi! en geen hardcore. M.V.G, -Virus. P.S Multi heeft inderdaad gelijk. Reageren
Juju Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Harcore rap is echt niet die boem boem met rap. Maar gewoon beetje softe beats met harde teksten erin. Juist geen softe beats volgens mij, ik dacht dat het juist van die 'lompe' rap is zoals crunk enzo.. Nee kijk maar naar Onyx, die hebben ook niet echt van die harde Old Skool beats. Gewoon gewone beats . New Skool/Crunk heeft bijna helemaal geen beats meer, haat ik. Reageren
Gunit-Soldier Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Noem jezelf dan geen skinhead, maar gewoon een gabber Skinheads zijn totaal anders dan Gabbers, dus ook voor jou geldt informatie zoeken voordat je je mond open trekt, zoals ik net al zei ik luister Oi! en geen hardcore. M.V.G, -Virus. P.S Multi heeft inderdaad gelijk. ik vind het nu wel heel raar worden Dus je he hebt ´echte´ en ´neppe´skinheads? Ik vraag het nu maar Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Volgens mij zijn echte skinheads rascisten, en ''neppe'' gewoon mensen die van die levensstijl houden.. Reageren
Juju Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Ik vind een skinhead is een racist. Een gabber is n kale die naar hardcore luisterd. En nog effe iets, als hardcore geen racistische muziek is, waarom dan MOH in t rood-wit-blauw of hardcore in de vorm van Lonsdale letters? Wat is dat dan? Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Slaat allemaal nergens op, die letters is gewoon van een bepaald logo dacht ik of een bepaald lettertype, net zoals het lettertype Diploma vaak bij hiphop wordt gebruikt. (Weet dit niet zeker). Maar waar slaat het op dat rood-wit-blauw rascistisch is? Reageren
.Exorcist Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 Slaat allemaal nergens op, die letters is gewoon van een bepaald logo dacht ik of een bepaald lettertype, net zoals het lettertype Diploma vaak bij hiphop wordt gebruikt. (Weet dit niet zeker). Maar waar slaat het op dat rood-wit-blauw rascistisch is? Echte skinheads zijn de niet racistishe (kijk maar eens naar het ontstaan van de Skinhead cultuur way back in the 60's) En ja wat is er racistish aan dat lettertype en rood wit blauw, voor het geval dat je het nog niet wist, Rood Wit Blauw zijn de kleuren van onze vlag, mag dat tegenwoordig ook al niet meer? in wat voor kleur moet het dan? beetje triest voorbeeld geef je hier, maar jij zal wel bij het ''Snel op de teentje's getrapt'' groepje horen die kom ik wel eens vaker tegen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.