Pennywise The Clown Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Is het mogenlijk om de reclameborden bij fifa te veranderen in mijn eigen ontwerpen? Eventueel de logo's van de eigen te creëren teams? Zo ja, Hoe kan ik dit dan doen? Mvg, PTC Reageren
Rullez Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Ja dit is volgens mij best mogelijk. Hoe dit in zijn werking gaat is denk hetzelfde als in GTA. Dus bij GTA doe je er auto,s in. En hierzo vervang je de reclame borden, maar weet alleen niet of je veel vertsand heb van auto,s in GTA zetten heb? Trouwens welcom terug op het Gtaforum. Rullez Reageren
SamShine Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Voor het vervangen van reclameborden moet je gaan modden, en daarover moet je niet bij mij komen . Maar je kan waarschijnlijk wel teams en dergelijke aanpassen (of hoe het waarschijnlijk in het spel heet: 'editten'). Die moet je even opzoeken en dan licht er een hele aanpaswereld voor je open . Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 24 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Tja, ik hoor het nog wel. Ik had gehoopt dat je de reclameborden met bijv een programmatje aan kunt passen. Alvast bedankt voor de reacties. Ik wil wel nog wat meer informatie. Mvg, Pennywise Reageren
ikt Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Wacht maar even Er komen genoeg tools voor. Maar door het feit dat de Fifa games elkaar snel opvoglen heb je minder kans dat je tools ervoor gaat vinden. Want toen Carbon bijna uit was, kwam er een tool voor MW voor Vinyls aanpassen. Dus in denk dat je rond oktober tools gaat vinden voor Fifa2007. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.