King Room Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Deze signature is gemaakt door Jon-Asses en de avatar heb ik zelf gemaakt! Wat vinden jullie van deze signature en avatar!! Avatar Signature King Room Reageren
RobertSA Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Ik vind hem helemaal niet zo mooi, de kleuren zijn gewoon lelijk. Ook is het veel te druk, er staat veel door elkaar. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Deze signature is gemaakt door Jon-Asses en de avatar heb ik zelf gemaakt!Wat vinden jullie van deze signature en avatar!! Avatar Signature King Room Het is niet de alle mooiste siganture die ik heb gezien. Maar hier zijn natuurlijk wel pluspunten in te maken. De rapper Eminem staat erbij als een echte rapper. ik vind de achtergrond niet bij de rapper passen, dus ik had dat heel anders gedaan. Ik geef de avatar een 6,5 en de signature een 7,0 omdat ik de achtergrond niet mooi vind. Maar als ik jou was zal ik doorgaan met photoshoppen en je loopt zo met een 9 aan je riem! Waar je beter wat meer aandacht aan kan besteden is de achtergrond. Een achtergrond kan mooi zijn, dat is hij ook, maar hij moet ook bij het plaatje passen. (het is ook niet al te netjes om zo iemand af te kraken ''robertpsv'') Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.