Boris H. Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 (bewerkt) Heej mensen! Ik heb de handling van de vortex zo aangepast dat je ongeveer 25 x langer kan vliegen. Ik zelf ben vanaf de skycreaper(of hoe je dat ook schrijft ) gevlogen. Hieronder een kaartje van hoe ik ben gevlogen. Ik begon bij het zwarte kruisje en ben over grove street, de haven en weer over de stad gevlogen. hier is het bestandje: handling.zip Je moet hem uitpakken met Winzip, en dan in C:\Program Files\Rockstar Games\Gta San Andreas\Data vervangen. (Wel eerst een backup van de originele maken ) Veel plezier ermee! Boris H. EDIT: voor puma hieronder, Hier is een bestandje waar alleen die lijn instaat. met readme! betere_vortex_handling.zip (bij deze moet je alleen de regel vortex vervangen, Dus niet het hele bestand!) EDIT 2: Voor de Wedstrijd scroll 2 posts naar beneden! Bewerkt: 24 december 2006 door Boris H. Reageren
Puma Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Hehe gave mod man! Zeker een 10 voor de originaliteit! Maar misschien is het handig als je gewoon een readme geeft met de lijn van de vortex anders zijn alle mensen die deze mod downloaden de handlings die ze eerder gemod hebben kwijt.. Simpele mod, maar zeker niet saai!! KUTGW, Grtz Puma. Reageren
Boris H. Geplaatst: 24 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Oke! Ik heb een leuk idee! Laten we er een wedstrijdje van maken wie met deze mod het verst vliegt vanaf de skycreaper(of zoiets ) in los santos. Op het kaartje hieronder is het rode kruisje die skycreaper. daar dus vanaf vliegen door daar bovenop een vortex te spawnen met de code: KGGDKP geef dan vervolgens op het onderstaande kaartje met een rode lijn aan wat je vliegroute was. Greetz, Boris H. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Je kan er beter een filmpje van maken anders kunnen mensen zomaar zeggen dat ze 5 rondjes om San Andreas hebben gevlogen. Reageren
ChzN. Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 jah hij heeft gelijk, je kan beter filmpje maken! en het trouwens wel een goed idee Laterzz! ChzN. Reageren
Boris H. Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Oke is goed! Mensen, maak dus een filmpje van je grote vliegtocht en post het in dit topic. Je kan filmpjes maken met fraps. Om dit te downloaden moet je ff googlen. Veel succes! Boris H. Reageren
Destructor Geplaatst: 31 januari 2007 Rapport Geplaatst: 31 januari 2007 mag ik ook meedoen met mijn eigen vortex MOD? Reageren
Boris H. Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2007 Die is goed, ik las dat je er oneindig mee kon vliegen? Wel goed gemaakt! Heb je de handling op een vliegtuig uit SA gebaseerd of helemaal zelf bedacht? Gratz, Boris H. Reageren
Destructor Geplaatst: 27 februari 2007 Rapport Geplaatst: 27 februari 2007 Die is goed, ik las dat je er oneindig mee kon vliegen? Wel goed gemaakt! Heb je de handling op een vliegtuig uit SA gebaseerd of helemaal zelf bedacht?Gratz, Boris H. ik heb een paar kleine dingetjes als richtlijn genomen. bij de rest heb ik wat ge-expirimenteerd. als je de handling zo van een vliegtuig zou overnemen, dan is kun je afper over de grond voortbewegen. nu stijg je pas echt goed op als je een flinke hobbel pakt. t kan denk ik nog iets beter afgesteld worden, maar ik had er geen tijd meer voor, want ik zit nu ondertussen al wat weken in dubai eilandjes op te spuiten en ik had de mod er weer eens pas bijgepakt op de dag van vertrek Reageren
mememe Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Geplaatst: 24 december 2007 (bewerkt) Ik ga een filmpje maken met deze mod, ik geef een link naar het filmpje als het af is.. Ik ga in ieder geval elk eiland in san andreas bezoeken. PS: Ik heb de speedometer mod en super CJ, maar dat verandert niets aan het vliegvermogen van de vortex. Edit: Klaar! Zoals gezegd heb ik vanaf los santos, via las venturas, naar san fierro gevlogen. Oh ja, en schrik niet als de muziek pas na een vijfde van de film komt opzetten. Ik had gewoon geen goede muziek om het hele filmpje te vullen. De muziek is overigens Everyone has Aids van Team America. Klik! Bewerkt: 24 december 2007 door mememe Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.