gangster28 Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Hallo, Ik wou gister een spel eraf gooien toen kreeg ik deze foutmellding. Net wou ik iets installeren en toen kreeg ik hem al weer. Wie weet hoe ik dit kan verhelpen? Reageren
Die-hard Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Je moet het volgende doen: -Alle progamma's die openstaan sluiten. -Je tijdelijke bestanden wissen.(bij IE: Extra>internet-opties>bestanden verwijderen) -Verbinding maken/hebben met het internet. Reageren
gangster28 Geplaatst: 24 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Gedaan maar het werkt niet. Reageren
RS-modder Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Je zou hem eerst opnieuw moeten instaleen doe het zo aders lukt het niet: Stop de cd van het spel in je pc. Klik op start e dan zoeken. Kies dat je bij je spel wilt zoeken typ setup in. Instaleeer hem weer gooi hem er daarna weer af dan kan je hem er alshetgoed is afgooien. Reageren
SummerBase Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Ik denk dat ik wel een oplossing weet voor dit probleem het is alleen wat langdradig, maar dat is hoop ik niet heel erg. Om te beginnen noem ik de basis onderdelen; Ga naar Taakbeheer (CTRL + ALT + DEL) en schakel door middel van delete het desbetreffende programma uit. Dan moet het normaal gesproken voor een computer wel duidelijk zijn dat het niet meer aan staat, maar sommige computers gaan echter verder met het bestempelen van het aanwezigheids logo, maar dan zijn wij, de mensen natuurlijk weer slimmer en dat schakelen we in een handomdraai gewoon uit. Voer de volgende stappen uit om in het register van de computer te komen: 'Start > Uitvoeren > Regedit > HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\(Naam van het programma/merk)'. Die laatste map kun je nog verder in gaan, of dat kan niet in sommige gevallen. Je kan in ieder geval die sleutel zoals we dat noemen verwijderen, maar let wel op dit is absoluut op eigen risico en er kunnen ook dingen fout gaan uiteraard, maar als je gewoon doet wat ik zeg dan kan er weinig fout gaan! Nou zou de computer moeten weten dat het spel niet meer aanwezig is, want de register oftewel registratie sleutels zijn niet meer aanwezig, maar sommige computers gaan echter nog veel verder, want die maken bestanden aan via verborgen bestanden in verborgen mappen, daar kunnen wij echter niet achter komen; althans in hoeverre dat niet onderzocht is. De internet verbinding zou ook moeten werken, anders kon je nu niet op het forum natuurlijk. Verder wens ik je naast dit veel succes en mocht er nog wat wezen, je hoeft maar te rinkelen en ik ben er voor je! Reageren
Velaro Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 'Start > Uitvoeren > Regedit > HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\(Naam van het programma/merk)'. Die laatste map kun je nog verder in gaan, of dat kan niet in sommige gevallen. Je kan in ieder geval die sleutel zoals we dat noemen verwijderen, maar let wel op dit is absoluut op eigen risico en er kunnen ook dingen fout gaan uiteraard, maar als je gewoon doet wat ik zeg dan kan er weinig fout gaan! Om het ietsje makkelijker te maken: je hebt hier een programma voor genaamd Registry Crawler. Download en installeer het en zoek op de naam van het spel. Alvorens de sleutels te verwijderen moet je nog even kijken of alles van het spel is, zoniet verwijder het NIET! Reageren
Marius Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Van die fout heb ook wel eens last gehad. Als je deze map hernoemt naar iets anders: C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Professional\RunTime\0701 en als je dan het nog eens probeert, dan hoort alles weer te werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.