japster Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 waar moet je gedownloade auto's neerzetten ? Groeten japster in welke map bedoel ik he ! ? Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 die moet je niet plaatsen (kan wel maar duurt langer, is met img tool in gta3.img) je moet ze installeren met sami (san andreas mod installer) Reageren
japster Geplaatst: 24 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2006 jah waar kan ik die sami vinden Reageren
Bling Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 (bewerkt) SAMI (San Andreas Mod Installer) is naar mijn mening ook het beste alternatief om wagens te installeren in San Andreas. Als je wilt weten waar je dit programma kunt downloaden, hoe het werkt en alles waar je mee te maken krijgt bij het gebruiken van dit programma, raad ik je aan om eens een kijkje te nemen naar deze tutoral, gemaakt door Typhoon. Hier wordt alles heel duidelijk en uitgebreid uitgelegd. Veel succes met het installeren van auto's in San Andreas! Bewerkt: 24 december 2006 door Bling Reageren
japster Geplaatst: 24 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Weten julie ook waar ik mijn gedownloade savedgame kan neer zetten of moet die ook gemod worden Reageren
.Timothy Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 (bewerkt) Die moet je zetten in 'GTA San Andreas User Files', deze staat meestal in Mijn Documenten; staat ie er niet? Je kan hem zo zelf aanmaken door op de rechter-muisknop te klikken --> Nieuw --> Map. Bewerkt: 24 december 2006 door VWO-er Reageren
japster Geplaatst: 24 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Die moet je zetten in 'GTA San Andreas User Files', deze staat meestal in Mijn Documenten; staat ie er niet? Je kan hem zo zelf aanmaken door op de rechter-muisknop te klikken --> Nieuw --> Map. Jah maar er staan in die map nopg 2 andere mapjes welke van 2 Reageren
Bling Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Jah maar er staan in die map nopg 2 andere mapjes welke van 2 Geen van beide, maar gewoon in de User Files map waar de gta-set ook staat. De andere twee mapjes zijn namelijk de mapjes waarin je screens komen te staan die je ingame maakt met een fototoestel, en de andere map is de map waar je bepaalde mp3/wma bestanden kunt plaatsen, zodat je deze kunt ingame in een voertuig kunt beluisteren. Gewoon de User Files map dus. Reageren
diamond Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 ik ben nieuw weet dus verwacht nog niet teveel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.