personal hero Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 heey zou iemand voor mij de flightschool willen doen? geen cheats of mods graag goud is niet noodzakelijk. alvast bedankt ciao! GTASAsf5.zip
BaasB Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 (bewerkt) heey zou iemand voor mij de flightschool willen doen?geen cheats of mods graag goud is niet noodzakelijk. alvast bedankt ciao! Doe ik wel. EDIT: Ik heb alle vliegmissies voor je gehaald: Learning To Fly, N.O.E., Stowaway, Black Project, Green Goo. Beloning Learning To Fly: Respect +, je hebt toegang tot de vliegvelden in Los Santos, San Fierro, en Las Venturas. Dit heb ik gehaald op alle onderdelen: Takeoff: Gold (100%). Land Plane: Gold (100%). Circle Airstip: Gold (100%). Circle Airstip And Land: Silver (95%). Helicopter Takeoff: Gold (100%). Land Helicopter: Gold (100%). Destroy Targets: Silver (98%). Loop-The-Loop: Gold (100%). Barrel Roll: Gold (100%). Parachute Onto Target: Silver (98%). Beloning N.O.E.: $15000. Beloning Stowaway: $20000 Beloning Black Project: Helaas geen beloning Beloning Green Goo: $20000, en de Jetpack spawnt nu aan het vliegveld (de vliegschool). Verder is er nu een 'asset' bij het vlieveld in Verdant Meadows. Ik citeer wat informatie over wat een asset is: Je hebt alle vliegmissies uitgespeeld, je hebt er nu dus een 'asset' bij. Een asset is een dollartje, waar om de zoveel tijd geld bij komt (totdat het de limiet van $5000 bereikt). Als je tegen zo'n asset aanloopt, krijg je geld. Een asset staat op de plek waar eerst de missies van iemand waren (in dit geval de vliegmissies), maar die je nu uitgespeeld hebt. Ik heb voor de duidelijkheid even een screen gemaakt: Ik heb geen cheats gebruikt, geen mods of trainers gebruikt, geen geld uitgegeven, ik ben niet wasted geweest, en ik ben niet busted geweest. Je vindt de savegame onderaan deze post. Veel succes en plezier verder met het uitspelen van GTA San Andreas. GTASAsf5.b Bewerkt: 24 december 2006 door BaasB
Recommended Posts