Jump to content

missie dam and blast snap ik niet kom er niet uit

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

O, ik dacht dat het een savegame aanvraag was, mijn excuses voor de mensen die nu later dan mij komen, maar ik wil het toch nog even uitleggen. Je moet in deze missie naar de Sherman Dam in de Desert. Dit kun je doen met een vliegtuig waarmee je start op Las Venturas Airport, dat is zoals je wel verwacht in Las Venturas. De Corona waardoor je moet vliegen zit in The Desert in de buurt van de dam, en die zit dan heel hoog in de lucht. Begin dus al in Las Venturas met opstijgen, want je hebt het echt nodig. Om te weten of je op de goede hoogte zit kan je kijken naar de radar, normaal gesproken is het een driehoekje, dus de locatie waar je heen moet, maar als je op de goede hoogte bent dan wordt dat driehoekje een vierkantje, dus dan moet je niet meer opstijgen, maar dan kan je gewoon recht op de locatie afvliegen.

Als je net door de corona oftewel de ring bent gevlogen dan moet je direct op de Return toets drukken; ik weet niet hoe dat zit bij de PS2, maar dat moet jij wel weten denk ik. Dan spring je eruit, je kunt je gewoon laten vallen, want je komt toch in het water terrecht, maar het is wel handig als je direct op de locatie afvliegt, als je op de zijkant van de dam staat kun je naar binnen lopen, onderweg moet je wat bewakers neer hunten. En dan loop je naar binnen, je zult direct zien dat er reactoren staan, die stroom opwekken voor de bewoners van San Andreas. Plaats explosieven op de reactoren, dit doe je ook met Return. Als je dat gedaan hebt, dan kun je weer naar buiten lopen, natuurlijk moet je op passen voor de bewakers binnen in de dam. Voordat je de missie gaat doen is het ook aan te raden om een volle Armor en Health balk mee te nemen. Ook is het verstandig om goede wapens mee te nemen! Veel succes bij het behalen, en mijn wel gemeende excuses voor de mensen die ook hun steentje bijgedragen hebben, het is mijn fout, zie zit als aanvulling op die van jullie. :$

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Welkom op het forum. Ik zie dat je niet al te veel informatie hebt gegeven wat fout ging. Maar ik zal je de info geven. Je moet naar de vliegveld gaan en in de vliegtuig stappen met de pijl bovenop. Als je erin zit moet je vliegen naar het roze driehoekje die naar boven wijst. Je moet proberen in de vlucht op dezelfde hoogte te komen met de corona waarje doorheen moet vliegen. Als het niet lukt keer je in en probeer je het opnieuw.

Je raakt de corona en je moet uitstappen, als je het bericht ''Open Your Parachute'' ziet kun je de parachute uitdoen, het kan ook vroeger. Als je maar bij de plek komt die je aangeven wordt. Kom je in het water terecht, ga je naar kant om in de cirkel te stappen.

Nu moet je mes pakken en de bewakers besluipen en die vermoorden door hun nek door te snijden. Ga naar binnen en je moet bommen plaatsen bij de generatoren, pas op voor de bewaker en ga naar de volgende generator, het staat aangegeven op de radar. Zo ga je door totdat je de laatste hebt gehad en het alarm afgaat. Ga nu naar de deur en je komt buiten, je ziet een filmpje en je springt ervan af. Numoet je met de boot naar de Skimmer en Seasparrow varen en ontsnappen.

Mission Passes.

Wil je nog wat vragen, vraag het dan hier!

Geplaatst:
dus kan iemand mij helpen met deze missie laat je dan horen 8)

Welkom op dit forum diamond! :cya:

Allereerst moet je naar het vliegtuig rijden en daar de Nevade ingaan. Nu moet je naar het blipje op je map vliegen, en waarschijnlijk ben je nog niet hoog genoeg om door de corona te vliegen; dit zie je als het driehoekje, dat blipje, op je map naarboven wijst. Cirkel rond tot je hem ziet en vlieg erdoor.

Land nu met je parachute bij de dam, en loop daar rond tot je een mes vindt. Pak dit, en wees stil. Ik weet niet of er een stealth metertje is. Vermoord de bewakers met je mes, en best vanachter. Eénmaal binnen kan je de schaduw gebruiken, dan wordt jouw blipje van jezelf op de radar blauw en zien ze je niet. Vermoord op dezelfde stille wijze de bewakers, en plant de bommen.

Nu verlaat je de plaats, en ik denk dat je nu een aantal sterren hebt maar dat het niet moeilijk is om hem eenmaal te halen.

Als je niet goed bent in 'stealth' kan je best vlug aan land gaan bij het begin, naar de Ammunation gaan en wapens komen. Storm nu gewoon als een rambo het gebouw binnen, en schiet iedereen overhoop. :D

Geplaatst:
dus kan iemand mij helpen met deze missie laat je dan horen 8)

In de missie dam and blast moet je een vliegtuig in de dam laten storten en dan daarna 5 generatoren opblazen.

Allereerst pak je het vliegtuig dat voor je klaar staat en begin je meteen te stijgen. De corona (ring) bevindt zich heel hoog in de lucht en je moet met het vliegtuig een aardige hoogte bereiken, dit is best lastig. Stijg niet te stijl op en ga geleidelijk naar de grote hoogte. Zodra je door de ring gevlogen bent moet je uitstappen en je krijg een korte cutscene waar je ziet dat het vliegtuig in de dam stort. Nu val je naarbeneden. Trek je parachute open en ga naar de steiger. Vandaar moet je over de kade lopen richting twee bewakers. Als je een 9mm pistool met demper hebt kun je die gebruiken, anders kun je gebruik maken van het mes wat er bij ligt. Vermoord de twee bewakers zonder dat ze je door hebben. Daarna moet je de dam ingaan. Als je binnenkomt moet je rechts de trap op gaan. Kijk wel uit dat een van de bewakers of monteurs je niet ziet. En sluip © gelijk achter de eerste generator. Plak de bom erop. Nu moet je verder naar de volgende generator. Gebruik je 9mm met demper voor de bewakers of je mes. Zorg dat niemand je ziet als je de bewaker omlegt. Zo ga je door tot je de 5 (meen ik) generators hebt gehad. De twee bewakers die beneden heen en weer lopen kun je laten leven. Je moet nu een deur door. Je krijgt nu een cutscene te zien waar CJ op het dak van de dam staat en niet meer weg kan, ook wordt hij omsingeld door de politie. Je ziet CJ van de dam in het water springen en mission passed!

Handige wapens voor deze missie:

• Silenced 9mm Pistol

Extra:

• Full Armor
  • Full Health

Ik wens je veel succes met het behalen van deze missie! Het is een van de leukste missie van het spel vind ik!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...