Nuke[NL] Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Hier is mijn Call of Duty 3 signature: Enne, wat vinden julli ervan? Reageren
Dare Devil Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Teh Good: -Je renders zijn mooi geplaatst, wat voor een mooie compositie zorgt. -Het lettertype past erg bij het thema van je sig. -Mooie neutrale border. & Teh Bad: -De achtergrond, die is saai, erg saai. Verander de kleur een in een donkergroene tint. -De brush past niet bij de sig. Cijfer:6.0 Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Ik vind het een mooie achtergrond, die mannetjes die erop staan had ik ook anders gedaan. De titel en de naam vind ik wel eer heel erg mooi, verander hem, neem meer aandacht en je hebt een 9,5 aan je broek hangen. Die kan ik nu helaas niet geven, Ik geef je een 5,3. De volgende wordt vast beter, gewoon de aandacht en tijd die je eraan geeft is heel belangrijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.