Da Phoenix Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 (bewerkt) Ik heb een nieuwe Verdant Meadows gemaakt en er spawnen meer vliegtuigen. Ik zet hem zo online. ik moet nu weg nu te downloaden: klikkie Bewerkt: 24 december 2006 door Da Phoenix Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 8 januari 2007 Rapport Geplaatst: 8 januari 2007 Screenshots? Features? Reageren
Boris H. Geplaatst: 16 januari 2007 Rapport Geplaatst: 16 januari 2007 Het klink in ieder geval goed. Dat ouwe vliegveld was zo crappy. Alleen kun je misschien beter screenshots posten zodat mensen een idee hebben van hoe het eruitziet. KUTGW Boris H. Reageren
j-d Geplaatst: 6 maart 2007 Rapport Geplaatst: 6 maart 2007 als je de link aanklikt staat er downloaden/bekijken druk op openen dan New_Verdan_Meadows Mod V1 en dan die screenies Reageren
.Exorcist Geplaatst: 11 maart 2007 Rapport Geplaatst: 11 maart 2007 Ziet er erg leuk uit moet ik zeggen, heb hem net gedownload en ga hem nu even testen. M.V.G, -Virus. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 november 2007 Rapport Geplaatst: 18 november 2007 Het is wel een leuke mod , maar op GTAGarage staan betere versies van dat soort mods. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.