slurfie Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Ik ben dus bezig met een mod. Ik heb een model gemaakt van een wapen en die moet de grenade herplaatsen, alleen wat ik er ook mee doe hij blijft op de zelfde plek? :S Weet iemand hoe dit moet ( ik deed met 3d editor hem op een andere plek zetten ) Reageren
Wazuup Geplaatst: 24 december 2006 Rapport Geplaatst: 24 december 2006 Je moet de ''pivot'' op de juiste plaats zetten. Dit kun je doen door naar het tabblad ''hierachy'' te gaan en het ''pivot'' knopje geel te maken. Nu staat er op de eerste knop ''affect pivot only''. Selecteer de move tool en klik op de knop. Nu is de pivot zichtbaar. De plek waar je deze naartoe moved, is de plek waar cj's zijn hand komt. Staat hij op de goede plek? Klik dan weer op ''affect pivot only'' om hem vast te zetten Reageren
slurfie Geplaatst: 24 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2006 (bewerkt) Je moet de ''pivot'' op de juiste plaats zetten. Dit kun je doen door naar het tabblad ''hierachy'' te gaan en het ''pivot'' knopje geel te maken. Nu staat er op de eerste knop ''affect pivot only''. Selecteer de move tool en klik op de knop. Nu is de pivot zichtbaar. De plek waar je deze naartoe moved, is de plek waar cj's zijn hand komt. Staat hij op de goede plek? Klik dan weer op ''affect pivot only'' om hem vast te zetten Oké. Bedankt PS. Moet ik nog wel doen Nog eens bedankt Bewerkt: 27 december 2006 door slurfie Reageren
Puma Geplaatst: 25 december 2006 Rapport Geplaatst: 25 december 2006 Ook bedankt namens mij, omdat ik dit probleem ook had met mijn gitaar (misschien herinner je m'n topic nog met al die rare slagwapens ). Fijne Feestdagen gewenst, Grtz Puma. Reageren
slurfie Geplaatst: 25 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2006 (bewerkt) Nu nog ingame krijgen Bewerkt: 27 december 2006 door slurfie Reageren
slurfie Geplaatst: 27 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2006 (bewerkt) :S sorry, had niet op edit gedrukt. Ik moest opnieuw inloggen nadat ik op edit had gedrukt maar toen maakte hij een nieuwe aan en dat zag ik niet. Bewerkt: 27 december 2006 door slurfie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.