Jump to content

Poke game

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb op google eens gezien dat iemand met behulp van een rpg game maker een eigen pokemon game heeft gemaakt hoe doe je dat en waar vind je dat programma?

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb op google eens gezien dat iemand met behulp van een rpg game maker een eigen pokemon game heeft gemaakt hoe doe je dat en waar vind je dat programma?

Dit programmaatje heet RPG Maker waarmee je inderdaad zelf je RPG's kunt gaan maken. Hier vind je de RPG maker site waar verschillende RPG maker versies te downloaden zijn. Hier download je RPG maker 2000 wat tevens de recentste versie is. Voor deze RPG maker is ook nog een patch verschenen die zorgt voor bug fixes en meer stabbiliteit. De Patch download je hier. Er is tevens nog een RPG maker die volledig in 3D is die download je hier en Veel plezier met het maken van je RPG's. Heel veel succes en plezier met het maken van al je RPG's.

Bewerkt: door Advancegta
Geplaatst:

Nog even een tip:

Als je game af is en het wilt delen met gebruikers op het internet, dan kan je niet meteen het icoontje met de bestanden aan hun geven.

Je moet RTP ervoor hebben. Dit is een speciale packer ervoor.

De versie die AdvangeGTA aan je gaf is een 30 periode trial.

RTP Downloaden kan hier: RPG Maker XP RTP

Ik heb gekeken voor je op Google maar ik kon helaas niks vinden over Pokemon figuren...

Er bestaat ook een game (net gelezen) over Pokemon die gemaakt werd met RPG maker.

:)

Geplaatst:
Weet je ook toevallig hoe]je aan pokemon poppetjes komt die je op de game boy ook gebruikt komt=

Zelf maken of resources zoeken op internet:

www.dubealex.com

www.rmxp.org

Daar vind je redelijk wat scripts en resources

Hier download je RPG maker 2000 wat tevens de recentste versie is.

RPG maker 2000 is de oudste versie (en de slechtste) die je nu nog kan vinden.

http://www.enterbrain.co.jp/tkool/RPG_XP/eng/download.html

Download daar de gratis trial voor 30 dagen van RPG maker XP

Kijk op de volgende site voor nog wat resources:

Charas-project.net

Als je dan een pokemon game wilt maken, is het nuttig een pokemon starters kit te downloaden, daar vind je ook wel wat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...