Jump to content

waar zit je het meest op of in in GTA san andreas?

waar ik het liefts in/op zit is?  

84 leden hebben gestemd

1. 1. ik zit het liefst op/in

• fiets/bmx
      5
    • auto/sportwagens
      27
    • boten
      1
    • helikopters/vliegtuigen
      15
    • tank/straaljager
      4
    • platelandsauto's
      3
    • vrachtwagens/campers
      1
    • police/ambulance/brandweerauto
      2
    • raceauto's
      5
    • trein
      1
    • motors
      16

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ebn wel benieuwt wat er uit deze pol komt :*D

ik zit meer ind e auto :Y

>>> Door Dutchy3010: Dubbelpost samengevoegd. Graag in het vervolg de EDIT-knop gebruiken.<<<

• Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Koen729

2

• diamond

2

• Michiel23

1

• Bassiej

1

Geplaatst:

Meestal rijd ik met een auto/motor, net wat ik in mn garage heb staat of wat ik op de weg zie rijden, naar het dichtsbijzijnde vliegveld, en dan ga ik lekker vliegen/stunten.

Geplaatst:

Niet te ongeduldig, ze komen vanzelf wel. Ik zit zelf het meeste op wat mij toekomt. Meestal jat ik een goeie auto en ga dan naar een boot om dan een helikopter of vliegtuig te vinden op het water (Seasparrow en Skimmer). Mij maakt de keuze van het voertuig niet uit, maar ik rijd het meeste in auto's.

Geplaatst:

Moelijk kiezen :puh: Uiteindelijk heb ik voor de ''auto'' gekozen daar zit ik toch wel het vaakst in :Y Maar de ''BMX'' kan ik ook niet altijd laten staan :clown:

Geplaatst:

Natuurlijk gebruik je ieder voertuig wel eens een keer maar het liefst rijd ik op de vertrouwde tweewieler.

De FCR-900 vind ik echt een heerlijke motor om op te rijden. Het geluid is beter dan dat van de PCJ-600 en NRG-500. Ook wheelie's gaan met de FCR-900 echt heel erg goed. Voor snelheid is hij ook erg geschikt en ook stuurt hij goed.

Perfecte motor dus! :)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zit toch het meest in een auto op het nippertje gevolgt door de motoren. Maarja er rijden toch meer auto's rond en daardoor komt het dus.

Bewerkt: door Mr.Twente
Geplaatst:

Ik zit heet meest in een lekker snelle wagen. Scheuren over de snelwegen, vliegen in San Fierro (met de auto ja), scherpe bochten maken in steden. Als ik toevallig bij een vliegveld ben, kan ik het niet laten om even een vliegtuig te pakken. Of een motor :bonk:

Geplaatst:

Ik heb vrij veel een Jetpack of parachute om. Maar ik rij ook veel in auto's en met een rotvaart in een Hydra rondvliegen is ook niet slecht. :puh: Ik heb dus niet gestemd ik kon niet kiezen.

Geplaatst:

ik save altijd dicht bij een vliegveld.ik stunt graag en zeker met een passagiersvliegtuig.Daar is het pas gevaaarlijk en zeker in san fiero :*D

Geplaatst:

Ik zit veel op grote hoogte in san andreas, je bent er met een vliegtuig vrijwel direct, en je kan onderweg eens ferm goed stunten. (of crashen). Liefst vlieg ik nog met de stuntplane.

Ook zit ik graag op een FCR-900, helemaal om dezelfde redenen die Blink heeft gezegd.

Geplaatst:

Ik zit wel graag in mijn getunde sportwagens, maar toch vind ik vliegen leuker (vooral vanwege het prachtige vliegveld in Sf, easter bay)

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zoek bij instinct altijd een motor eigenlijk, en als ik die niet kan vinden dan stap ik maar een beetje beteutert in een auto. En voor lange afstanden ga ik ff naar het vliegveld. :D

Dus ik ga het liefst voor SNELHEID!

Bewerkt: door Wakkiegeslacht
Geplaatst:

Auto/Motor

Liefst Elegant ;) die is bij mij gemodded naar een Crysler C300 HEMI.

heerlijke auto

En de Motor FCR900 is gemodded naar een R1 :

Heerlijke weelys

FIJNE DAGE

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...