Jump to content

Lance vermoorden


Jerrykerrebijn

Recommended Posts

Ik word helemaal gek en kom gewoon niet verder. Ik ben op het punt om Lance te vermoorden in het huis. Ik volg hem naar het dak en daarna als ik weer naar beneden ga kom ik die andere mafia tegen. Wat nu? Ik wordt continue afgemaakt en ik wil GEEN cheats gebruiken...wat te doen? Moet ik ergens heen?

Link to comment
Delen op andere websites

je meot gewoon zorgen dat je weer naar je kluis terug rent als je lance neer hebt geschoten. maar het is wel moeilijk ik heb er ook en poosje over gedaan.

(zorgen dat je een paar goeie guns bij je hebt) :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
gebruik gewoon de bazooka zijn ze er zo aan en trouwens laat de mafia je geld gewoon stelen anders lukt het bijna niet :D

waarom zou je de mafia je geld laten stelen ik blijf toch ook niet toekijken hoe iemand mijn geld steelt je moet gewoon met een minigun schieten op iedereen die je tegenkomt of gebruik wat granaten een bazooka zal ik niet nemen want daar vwerwond je heel vaak jezelf mee en dat is niet echt slim voor al in deze missie

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
samus (gast)
gebruik gewoon de bazooka zijn ze er zo aan en trouwens laat de mafia je geld gewoon stelen anders lukt het bijna niet :D

waarom zou je de mafia je geld laten stelen ik blijf toch ook niet toekijken hoe iemand mijn geld steelt je moet gewoon met een minigun schieten op iedereen die je tegenkomt of gebruik wat granaten een bazooka zal ik niet nemen want daar vwerwond je heel vaak jezelf mee en dat is niet echt slim voor al in deze missie

als je een beetje vaker schiet dan gaat het steeds makkelijker, als je richt kijk ik eerst alrijd war mijn groene vierhoekje staat, dan moet je kijken of je niet tegen de trapleuning schiet, en dan is het klaar.... als je sonny+ z'n vriendjes moet vermoorden, dan ren ik eerst helemaal naar boven zodat ik RECHTboven ze sta, dan pak ik m'n beste geweer ik loop een stukje. dan ga je bukken en kan hem zo met een helicptergun neer schieten of dat ronddraaiiende machine geweer. En dan zit je vast... tenminste ik... als je weet hoe ik dan verder moet meel me ff op: apie_noga (at) hotmail DOT com

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...