Jerrykerrebijn Geplaatst: 4 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2004 Ik word helemaal gek en kom gewoon niet verder. Ik ben op het punt om Lance te vermoorden in het huis. Ik volg hem naar het dak en daarna als ik weer naar beneden ga kom ik die andere mafia tegen. Wat nu? Ik wordt continue afgemaakt en ik wil GEEN cheats gebruiken...wat te doen? Moet ik ergens heen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v00 Geplaatst: 4 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 maart 2004 hehe ... :huh: heb je al op een site walktrhougts gelezen ??? of download hiero op www.gtagames.nl savegames .. B) of wil je dat niet ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
spruytwilliam Geplaatst: 6 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2004 je meot gewoon zorgen dat je weer naar je kluis terug rent als je lance neer hebt geschoten. maar het is wel moeilijk ik heb er ook en poosje over gedaan. (zorgen dat je een paar goeie guns bij je hebt) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 6 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2004 Je kan beter zo'n uzi gebruiken..dan kan je tijdens het lopen ook schieten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 7 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2004 Ik gebruikte een Colt Python! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
v00 Geplaatst: 7 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2004 kan ook maar UZI is beter :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 13 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 maart 2004 Of bazooka, schiet op hem in de verte een paar keer en hij is dood, dus dan hoef je niet naar het balkon! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mr Vercettie Geplaatst: 15 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 maart 2004 Met een shotgun moet je gewoon 2 keer schieten en ze zijn in de HELLLLLLLLLLLLL :ph34r: :ph34r: :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 23 maart 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2004 als je met een sniper riffle schiet dan kan je hem ook van heel ver weg killen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 2 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2004 Ik kon wel huilen toen ik Lance moest vermoorden (snik snik snik snik snik snik snik) Ik heb cheats gebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 3 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2004 waarom moet je die lance eigenlijk vermoorden met hem werk je best lang samen en je hebt hem zelf in een missie bevrijd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
8-Ball Geplaatst: 3 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2004 Volgens mij had hij iets met sonny te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 3 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2004 gebruik gewoon de bazooka zijn ze er zo aan en trouwens laat de mafia je geld gewoon stelen anders lukt het bijna niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 21 april 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2004 gebruik gewoon de bazooka zijn ze er zo aan en trouwens laat de mafia je geld gewoon stelen anders lukt het bijna niet waarom zou je de mafia je geld laten stelen ik blijf toch ook niet toekijken hoe iemand mijn geld steelt je moet gewoon met een minigun schieten op iedereen die je tegenkomt of gebruik wat granaten een bazooka zal ik niet nemen want daar vwerwond je heel vaak jezelf mee en dat is niet echt slim voor al in deze missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
samus (gast) Geplaatst: 3 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2004 gebruik gewoon de bazooka zijn ze er zo aan en trouwens laat de mafia je geld gewoon stelen anders lukt het bijna niet waarom zou je de mafia je geld laten stelen ik blijf toch ook niet toekijken hoe iemand mijn geld steelt je moet gewoon met een minigun schieten op iedereen die je tegenkomt of gebruik wat granaten een bazooka zal ik niet nemen want daar vwerwond je heel vaak jezelf mee en dat is niet echt slim voor al in deze missie als je een beetje vaker schiet dan gaat het steeds makkelijker, als je richt kijk ik eerst alrijd war mijn groene vierhoekje staat, dan moet je kijken of je niet tegen de trapleuning schiet, en dan is het klaar.... als je sonny+ z'n vriendjes moet vermoorden, dan ren ik eerst helemaal naar boven zodat ik RECHTboven ze sta, dan pak ik m'n beste geweer ik loop een stukje. dan ga je bukken en kan hem zo met een helicptergun neer schieten of dat ronddraaiiende machine geweer. En dan zit je vast... tenminste ik... als je weet hoe ik dan verder moet meel me ff op: apie_noga (at) hotmail DOT com Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.